Wat zit er in jullie kerstpakket?

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 14 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik mag dit jaar alles regelen voor ons personeel...Het wordt een kerstborrel met aansluitend een kerstdiner voor het hele gezin van de medewerkers,waarna we ze bij het afscheid een envelop geven met een prachtig bedrag waar ze zelf wat mee kunnen doen.
    Ik zoek alleen nog iets heel speciaals voor onze inwonende steun en toeverlaat...ze is zwak begaafd,heeft het down-syndroom,maar is goud waard!En ze hoort gewoon helemaal bij onze familie,we houden zielsveel van haar en ze is voor ons als een dochter,dus wil haar ook niet het gevoel geven dat ze personeel is...moeilijk...(ze kan door omstandigheden niet meer terug naar huis,dan belandt ze in een instelling,en dat willen wij onder geen beding!vandaar dat zij hoogstwaarschijnlijk voor altijd bij ons blijft wonen)
    Iemand tips voor mijn grote 'dochter'?Ze verdient het zo om eens echt in het zonnetje te worden gezet na alles wat er gebeurd is binnen ons gezin de afgelopen jaren,ze was er vanaf het begin bij,heeft alles meegemaak,en zonder haar waren we nu niet waar we nu zijn!

owly, Wenda, Nikki88 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    Wij krijgen een themapakket met wat eten en drinken, en bijv. Een zweedse fakkel, een leuk plaid, kopjes of borden, knuffel voor de kinderen of spelletje. Echt zoals je een kerstpakket verwacht zegmaar.

Mijn man krijgt geen kerstpakket. Wel van leveranciers en dergelijke krijgen ze vanalles (van flessen wijn tot zalm en van paraplu’s tot elektrisch gereedschap) en dat verloten ze.

3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    Misschien leuk om haar mee te nemen met een paar collega’s naar een high tea ofzo. Speciaal voor haar.
    Of een leuke foto shoot en daar ook iets mee doen in het bedrijf, qua flyers ofzo

Gespannen vindt dit leuk.
  4. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Ik krijg hem nog thuis gebracht. Zit ziek thuis. De afgelopen jaren was het een bon waarmee je iets kon uitzoeken in een webshop. Heb telkens een kadokaart voor de Efteling gekozen. Verwacht zoiets ook weer dit jaar.

Mijn man heeft vanavond kerstborrel, die krijgt altijd zo'n uitpakpakket.

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gisteren kerstpakket gekregen.

Gevuld met wat etenswaren. Dit keer gelukkig wel met allema eten wat ik ook daadwerkelijk zou eten.

Bloemenvaas in de vorm van een gloeilamp.
    Kan ook als decoratie met lampjes neergezet worden.
    magneetbordje
    En wat houten hangertjes voor in de kerstboom

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Bedankt voor het meedenken...echt top!Ga ik over nadenken.Ik bedacht me net tijdens het typen dat ze helemaal verzot is op sneeuw...misschien ga ik proberen om mijn moeder een weekje bij ons in huis te vragen om voor de kindjes te zorgen,en ga ik met haar op wintersport.

Averlhach, Nikki88 en Dodo29 vinden dit leuk.
  7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Voor het 5e jaar achter elkaar krijgen we helemaal niks in het kader van versobering, economie gaat slecht en wij zijn solidair met de mensen die niks krijgen. Grote organisatie, alle afdelingen samengevoegd onder 1 naam, wij krijgen niks (voorheen was onze afdeling landelijk geregeld) en lokaal krijgen ze gewoon grote kerstpakketten.

8. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Haha nee dit is niet echt de moeite waard :roflmao: Hier hebben we eigenlijk niks aan..

9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.215
    113
    Bon of korting on eigen winkel vind ik echt krenterig overkomen.

Wij krijgen geen kerstpakket (zelfde werkgever) maar wel eindejaarsuitkering

10. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.617
    8.364
    113
    Vrouw
    Ik word dan wel nieuwsgierig welke winkel eigenaar denkt dat het een cadeau (voor de werknemers) is...

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn man en ik werken voor dezelfde werkgever en krijgen ons kerstpakket woensdag na de kerstborrel. Mijn man krijg altijd een pakket met etenswaren, vooral heel veel lekkere dingen. Echt leuk altijd om uit te pakken. En ik krijg een bol.com cadeaubon, omdat we anders 2 dezelfde pakketten hebben.

12. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    De Primark ;)

13. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Ik ben ZZP'er, dus waarschijnlijk geen kerstpakket voor mij.. Maar ik ben net jarig geweest en heerlijk verwend en mijn bedrijfje heeft de eigenaar recent nog voorzien van een nieuwe telefoon ;)

14. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

En vind je dat leuk? ;)

15. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Haha nee niet echt.

16. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Haha, las net je andere reacties.
    Best jammer van zo’n werkgever. Geef dan gewoon helemaal niks!

Overigens, je krijgt zelf dus normaal geen korting als je daar werkt?

17. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik heb een tinteling gekregen, heb een rituals pakket uitgezocht.
    Man heeft een traditioneel kerstpakket gekregen, gelukkig ook veel dingen die wij wel eten.

18. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Nee klopt..

19. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Mijn man heeft dit jaar een VVV kadobon gekregen ter waarde van 50€.
    Hier een kerstpakket met code van een webshop om zelf wat uit te zoeken. Staat alleen niet heel veel tussen, dus ga denk ik een bol.com kaart ofzo bestellen.
    Hij word bij ons niet speciaal uitgereikt, het kerstpakket. Vond hem gisteren gewoon in mijn postvakje toen ik ging werken.....

20. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Wauw, wat ontzettend lief van je.

Misschien kaartjes voor iets zoals disney ons ice ofzo.
    Shopmiddagje met haar en dan een lekker etentje met een aantal gasten.

Hier krijgt man een simpele kerstpakket met een kerstbonus.

Deel Deze Pagina