Wat zit er in jullie kerstpakket?

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 14 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Van de baas een tinteling van 70 euro die krijgen we altijd bij ons functioneringsgesprek. En van een klant nog een uitzoekcode

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als het goed is hoor ik vandaag wat We krijgen. Een collega appt me als het iets leuks is ;)
    Vergeten nog te vermelden dat we altijd 90 euro netto krijgen bij ons loon van december. Eigenlijk is dat al genoeg natuurlijk :)

paula1984 vindt dit leuk.
  3. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Envelop met geld + een soort filmavond pakket (wijn, lekkers, chips, popcorn, leuke tafellamp)

Mijn man krijgt een bol.com bon. Altijd ideaal.

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dat weet ik vanmiddag als mijn man ermee thuis komt :D

5. Ik heb echt een super leuke muts, omslagsjaal en shopper van KNIT gehad.
    Heel blij mee

6. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Vorig jaar een royale bol.com kaart.
    Dit jaar doen ze ipv kerstpakket een nieuwjaarspakket. Moet nog even wachten dus. Maar de verwachtingen zijn hoog natuurlijk na vorig jaar... ;)

De pakketten en flessen wijn die het bedrijf van leveranciers e.d. krijgen worden verloot onder de mensen die werken tussen kerst en oud en nieuw. Ook best leuk. Dit jaar ben ik alleen vrij die dagen.

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Nou het kerstpakket van mijn vriend maakt het weer goed :D een kofferset , veel lekkers en ook echt iets wat je eet en een giftset van Janzen ( voor vrouwen dus heb ik ingepikt :p ) Allemaal bruikbaar dus.

8. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.169
    23.249
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Wat lief van je!

9. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Kerstdiner gehad, kerstborrel gehad, leuk tijdschrift van mijn lieve collega en het kerstpakket was dit jaar vvv bonnen van 75 euro en sokken met het bedrijfslogo. En van mijn manager nog extra vvv bonnen van 100 euro voor mijn inzet dit jaar (mijn collega was grotendeels ziek, dus extra hard gewerkt). Superfijn, blij met mijn werkgever en manager!

10. Noorie

Noorie Niet meer actief

Ik begreep een voedsel pakket. Altijd leuk om uit te pakken.

11. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Wij mogen zelf een cadeaubon uitkiezen t.w.v. 50,- euro als je geen voorkeur doorgeeft krijg je een vleespakket en een vvv cadeaubon van 20 euro.
    Daarnaast nog een dertiende maand en met zn allen uit eten. Ik ben tevreden !:thumup:

12. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Ik ben door clienten verwend met een kneipp pakketje.
    Diablo-man kreeg een drone. Vorig jaar een Alexa Echo-Dot. Die wordt dag en nacht gebruikt.

13. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Wij krijgen een halve 13e maand en meestal een kleinigheidje (t.w.v. +/- 20,-). Krijg het nu pas na de feestdagen want ik ben deze week ziek geweest.
    Verzorgde lunch (Broodjes, beleg en een salade) op de laatste vrijdag voor de vakantie...vandaag dus, maar ik werk nooit op vrijdag, dus pech gehad ;)

Mijn man krijgt 100,- aan Coolblue bonnen en uit eten met alle collega's. (Voorheen ook winstuitkering, maar sinds 2 jaar doen ze dat niet meer.)

14. AngelSterre

AngelSterre Actief lid

29 mrt 2016
    354
    142
    43
    Hier kreeg man een leuk kerstpakket bestaande uit een Retro Cooler (koelbox van metaal) gevuld met allerlei lekkers. Dit jaar zit er niks in wat we niet lusten dus extra fijn.
    Borrelnootjes, borrelworst, mix om zonnebloembrood te bakken, kruidenboter mix, Soep + soepstengels, koffie, thee en appel/perensap. Marsmellows, chocolade..Allemaal erg lekker en gelukkig geen alcohol want wij drinken dat niet.
    Vorig jaar was wel luxer (o.a. een flinke rollade van de keurslager en een bol.com bon van 50 euro) maar meer dingen waar we niks aan hadden ( 2 flessen wijn, Speciaal bier pakket, kaaszoutjes en mix om stroopwafels te bakken, wat ook zo handig is als je geen wafelijzer hebt haha)
    Maar goed wat wij niet gebruiken maken we weer een ander blij mee.
    Verder zijn we sowieso blij dat man een kerstpakket krijgt naast de 13e maand.
    Ik ben afgekeurd dus voor mij geen kerstpakket maar dat geeft niks.
    Zelf maken we ieder jaar ook een klein (snaai)kerstpakketje voor m'n schoonvader en m'n broertje. Gewoon omdat het kan en we het leuk vinden.

15. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.194
    1.054
    113
    Vrouw
    Ik kreeg een mail dat ik mijn kerstattentie morgen op kan halen hier in t dorp. Ben benieuwd.
    Man weer vanmiddag of hij wat krijgt.

16. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wij ( eerlijk gezegd mijn man ;) ) hadden dit keer dus weer een thema pakket zoals alle andere jaren :D

Dit jaar was het thema Rotterdam. Zaten Euromast dropjes in, rotterdamse kaas bolletjes, een Rotterdammertje ( zo'n soort salami worst ) Vers gesneden chipjes gemaakt door de enige echte Bram Ladage en ga zo maar door. Ow ja, nog een heerlijke Rotterdamse Oude ( stuk kaas ) Heerlijk.

17. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ow en ik vergeet helemaal te zeggen dat ik gisteren een kerst pakket van mijn vriendin heb gehad :D Als dank omdat ik zo vaak voor dr klaar sta en de kinderen opvang als het nodig is. Vond het zo lief, had ze al mijn favoriete dingetjes in gedaan. Ham Kaas chips, Licor 43, Disarono Amareto en nog wat andere likeurtjes, een heerlijk stuk Salami, witte chocolade hulsblaadjes, Tuc original en ga zo maar door. Vind het echt super lief van dr want ook al doe ik het allemaal uit liefde, toch is het leuk als je zo'n waardering krijgt. :thumup:

Nikki88 en Marchella vinden dit leuk.
  18. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Ik heb een cadeaucard van de Bijenkorf twv € 150,- gekregen en een heel mooi boek. Ik ben er erg blij mee!!!

19. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Ik liet Y net de kerstkaarten openmaken. Er zat ook een kaart bij van een van mijn opdrachtgevers (ik ben ZZPer). Toen ikde enveloppen wilde weggooien zag ik dat ze er nog een attentie bij hadden gedaan, dus de bol.com bon was nog net gered van het oud papier..

20. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ahh wat lief dat je @tuc hebt gekregen! Veel plezier :D

Debaky en tuc vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina