HELP! Ik heb op vakantie in Nederland witte rompertjes met een polo-kraagje gezien. Ik kan me alleen niet meer herinneren waar! (leve de zwangerschapsdementie). Ik heb een aantal truitjes met een 'kaal' nekje en dan vind ik die kraagjes wel zo leuk. Weet iemand waar ze die dingen verkopen?
Ik heb van mijn schoonmoeder een rompertje met kraagje gekregen, maar dat was dan wel een witte rompertje met grijze kraag. Die had ze bij de Zeeman gehaald.
villa hap heeft ze ook maar alleen voor jongens tenminste heb niks met roze gezien. en Petit Bateau heeft ook ff
dank an je daar zeker gaan kijken. ze zijn zo gaaf. helemaal wit en dan bijvoorbeeld een groen nummer op de rug, echt stoer haha. je hebt ook andere versies, je zou ze zo met een broek erover als shirt gebruiken zo leuk zijn ze
Bij de V&D zag ik ze ook eens, maar die water meer meisjesachtig, met een soort kantachtig structuurtje in de kraag.
ik heb er een aantal van petit bateau en die doe ik dan aan met een stoer broekje, super! het voordeel is dat het kleine (lage?) kraagjes zijn en ze dus niet in de weg zitten.