wat zit er in mn urine

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door music4life, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

hoi dames
    ik doe zoals vele van jullie miss wel weten iedere dag ovulatie testen zo ook vandaag,, ik wacht altijd braaf 4 uurtjes met plassen en iedere dag tussen half 1 en 1 uur doe ik mn testje,,, nu vang ik mijn urine op in een schoon bekertje en zie dat er allemaal witte korrels onderin mn bekertje vallen heel klein ,maar wel veel ,ook heel veel afscheiding,,:( ik heb reg blaasontsteking gehad maar ik heb totaal geen klachten die bij een blaasontsteking horen,geen pijn bij het plassen, geen branderig gevoel ,geen buikpijn, niks,, weten jullie wat dit kan zijn?!;)

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Is het niet gewoon afscheiding wat misschien een beetje is meegekomen met plassen?

3. music4life

die korrels?! hmm nee afscheiding is bij mij altijd slijmerig plakkerig leken wel hele kleine steentjes,maar het lijken me geen nierstenen want heb nergens last van..

4. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Ik zou toch even naar de huisarts gaan. Bij een blaasontsteking hoef je namelijk niet de klassieke klachten te hebben van buikpijn, branderigheid. Even een plasje inleveren en laten controleren kan nooit kwaad.

succes!

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ohw als het steentjes lijken zou ik idd toch maar ff mn plasje laten checken! Je weet zeker dat het bekertje helemaal schoon was? (stomme vraag waarschijnlijk).
    Niersteentjes lijken me inderdaad niet logisch. Heb er 1x een heeeeele kleine gehad en viel bijna flauw toen ik die eruit plaste. Maar daar zag je ook niks van in je urine. Ik had toen gewoon waanzinnige pijn in mijn buik.

6. music4life

ik heb net mn eisprong gehad is het niet gevaarlijk met zwanger worden ,eenblaasontsteking,,?

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    je moet dan alleen vragen om antibiotica die geen kwaad kunnen, maar de ontsteking zelf hoeft geen probleem te zijn.

8. music4life

dankk jullie wel ladies!!! ik ben zoooo hard aan het duimen dat het raak is

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik duim voor je mee :)

Deel Deze Pagina