Wat zit er laatste fles bij jullie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gizzie1983, 16 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Heel normaal slaapritme voor een baby van 6 maanden hoor! Maat ik ken het hoor, dat van verwend zijn. Onze dochter slaapt door sinds ze 6 weken oud is. En dat deed ze dan van 22.30 tot 7.00 uur! De laatste tijd wordt ze echter steeds vroeger wakker, een paar keer om 4 uur. Dan heeft ze niet zozeer honger, want een fles kunnen we nog makkelijk een uur of anderhalf uur rekken (ze ligt dan lekker met het licht aan in haar wiegje te spelen, maar ze is gewoon wakker/uitgeslapen. Vorig weekend kwam ze overdag ineens ook steeds eerder voor een fles en heb toen sijstebloem door de laatste fles gedaan. Nou dat hebbennwe geweten, het arme kind heeft de hele nacht liggen krijsen van de krampjes:( echt zó zielig...meteen mee gestopt dus

Onze zoon was heel anders, die sliep door met 6 maanden en dat vond ik al snel! Hij kreeg toen al volledige bijvoeding (fruit en groentehap en 4 flessen) en sliep toen van 19.30 tot 6.30. Met 4 maanden heb ik rijstebloem door z'n fles gedaan en hij had helemaal nergens last van;) Dat doorslapen van hem heeft overigens niet lang geduurd, vanaf een jaar werd hij ineens weer 1 of 2 X wakker snachts. Pas sinds 3 weken slaapt hij eindelijk de nachten weer door.

2. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Goh, of het toeval is weet ik niet... Maar ik ben nu 3 dagen gestopt met de rijstebloem en mijn dochter slaapt nu 3 nachten op rij door ;). Waarbij ze zonder huilen in slaap valt, en brabbelend om 07.00 uur wakker wordt! Zouden het toch krampjes van de papfles zijn geweest? Durf het nog niet te geloven, haha.

In elk geval bedankt voor de tip dames!! Had daar zelf nooit aan gedacht!

Deel Deze Pagina