Wat zit er nou precies in babyvoeding?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Luna1992, 19 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik doel ook niet op de giftige stoffen die je wel of niet doorgeeft, je schreef dat flesvoeding misschien zelfs veiliger is. Dat is borstvoedingsondermijnend, omdat er mensen zijn die dit lezen, al super onzeker zijn en dan denken: oei, de kunstvoeding wordt tenminste gecontroleerd, ik zie wat en hoeveel erin gaat etc. Terwijl borstvoeding gewoon het beste is voo je kindje, de norm. Zelf eet ik niet altijd biologisch, wel vegetarisch overigens en ik drink ook geen koemelk vanwege een hoop redenen maar oa de vieze troep die ze dieren geven. Ik eet niet altijd gezond, ik dronk weleens een wijntje en mijn kinderen hebben jaren bv gehad. Ik kan ze niet beschermen tegen uitlaatgassen, maar met mijn borstvoeding geef ik ze alles mee wat ze nodig hebben. Of dat voldoende is en ze tegen alles beschermd? Nee, maar dat kan niets ;) Met borstvoeding weet ik in elk geval zeker dat wat ze binnen krijgen, perfect is. Gemaakt door moeder (natuur) :)

2. grl1980

grl1980 Actief lid

3 aug 2014
    219
    2
    18
    NULL
    Ik weet niet meer wie deze Babyvoedingchecker link gaf, maar dankjewel! Wat handig om de ingredienten een keer op een rijtje te zien. Alle kv in nederland voldoet aan bepaalde eisen en worden veilig geacht. Toch zitten er verschillen in. Erg handig om dit zo naast elkaar te zien.

Ik ken iemand die bijvoorbeeld erg anti fluoride is. Dit kan een rede zijn om voor een bepaald merk te kiezen. Gek genoeg zie ik wel dat ze een merk heeft gekozen met een van hoogste microgrammen Fluoride. Moet ik stiekem een beetje om lachen.

Ik vond de verpakking van AH standaard en Etos altijd een beetje op elkaar lijken. De kv is hetzelfde op 1 ingrediënt en hoeveelheid na; soja.

Deel Deze Pagina