Van mij mag er het volgende op: - Champignons - Olijven (zwarte) - Spaanse pepers - Ansjovis - Paprika - Gehakt, soms dan
Doe mij maar een pizza hawai, maar dan nog met salami en basilicum erop, het liefst picant. Mijn man gaat er NU eentje halen
gewoon, maar afmaken met parmaham, rucola en parmezaan. jammie jammie liefst homemade bij zusjelief in de houtgestookteseenpizzaoven
De enige pizza wat echt indruk op mij heeft gemaakt was de pizza shoarma. Zag hem al enkele malen voorbij komen. Toch hebben een aantal van jullie mij op ideetjes gebracht. Zo last ik een Greek Style van dr, Oetker en iets van NY pizza met rucola...hmm ff terug lezen.. #hongerig!!!!
Flammenkuchen is geen officiële pizza, maar een gerecht uit de Elzas (FR). Hier in FR dus ook volop in de supermarkten te koop. Vind 'em af en toe wel lekker, maar de allerlekkerste moet je toch echt daar vandaan halen... Op mijn favo pizza zit: parmaham rucola goede stukken parmezaanse kaas cherrytomaatjes Thuis maken we regelmatig zelf een pizza. Als saus gebruik ik geen tomatensaus maar rode pesto. Veel minder waterig en qua smaak echt zoveel lekkerder.
tomatensaus (duh) ham champignons banaan mozarella geraspte kaas (evt. na hij uit de oven komt creme fraîche en sla erop, maar dan zou ik 'm zonder mozarella doen)
Er MOET in ieder geval verse knoflook op zitten.... hmmmmmm.... en eigenlijk ook salami, maar wel lekkere.... vind er veel verschil in zitten!