Even om inspiratie van elkaar op te doen Wat heb jij vandaag in de trommels van de kinderen gestopt (tienuurtje en lunchtrommel). Foto's mag altijd natuurlijk.
Hier vandaag alleen een tienuur trommel. 6 snoeptomaatjes, een snackkomkommer, halve appel en een berg watermeloen
Wat fruitsalade (ik geloof appel, galiameloen, kiwi en druifjes, maar ZL heeft het zelf gemaakt ) en een snackkomkommertje. Lunchen doen ze gewoon thuis (dat wordt vandaag pompoensoep met een broodje).
Die van mij zou echt niet opkrijgen wat Tuc meegegeven heeft vandaag, ik doe meestal een tupperware bakje vol met gesneden appel ( ivm wiebel tanden in stukjes ipv afhappen ) en dan zit er meestal 2/3 grote appel in en dar krijgt ze vaak met dr drinken in de pauze nog niet op. Vandaag zat er een banaan in, haha dat is voor gemak!
Bij dochter een banaan voor de ochtendpauze en 1 boterham met smeerkaas voor de lunch. Bij de oudste een verpakte kruidkoekreep voor de ochtendpauze en 1 bolletje en 2 boterhammen met smeerkaas en worst voor de lunch. Hij is op excursie vandaag, normaal gesproken krijgt hij alleen fruit mee, maar dit soort dagen zijn daar de uitzondering op
Tienuurtje: bakje aardbeien en beker ranja Lunch: beker melk, boterham met pindakaas en bakje met komkommer
6 plakjes komkommer en 2 snoeptomaatjes en een krentenbol, voor het elf uurtje bij ons. Andere dochter een banaan voor 10 uur en voor tussen de middag 3 broodjes met kipfilet en een flesje water.
Fruit tijd Dochter appel Zoon banaan Zoon komkommer Lunchtijd Dochter 2 bollen met kipfilet plakjes Zoon 1 bol met kipfilet Zoon 1 bol met kipfilet Drinken pakje wickey en capri sun
Jongste zoon: 1 appel, 1 banaan. 3 roggebrood (1 ham/kaas, 1 kipfilet, 1 salami). 1 bakje koude mais, stuk komkommer. Oudste zoon: 1 appel. 2 roggebrood (1 ham/kaas, half chocolade, half vijgenbeleg) 2 Roggecrackers met kaas. 1 bakje koude mais, stuk komkommer, 4 snacktomaatjes.
Dochter heeft voor 10 uurtje appel in stukjes en thee. Zoon heeft appel en aanmaaklimo. Lunch eten ze thuis.
Naar de psz een tienuurtje. Maar vanwege een slaapje daarna geef ik altijd brood mee. Heeft hij alvast z'n lunch gedeeltelijk binnen. Normaal gezond, vandaag niet... 2 witte boterhammen met jam en een handjevol ongezouten cashewnoten. Drinken krijgen ze daar en is appelsap of Diksap of water.
Lunch is thuis hier..maar: boterham met kaas, roereitje en bakje komkommer/tomaatjes met yoghurtdip en een glas thee.
Creusli met yogurt klinkt raar ik know. Bij de action hebben ze van die aparte bekertjes speciaal voor dit soort dingen. Onderin doe je de yogurt en boven in het dekseltje doe je de creusli/ fruit..wat je wilt. Lunchen doen we thuis. Zoon 2 tosti's en een beker sap Dochter is met een vriendinnetje mee
En die lunch was vandaag een boterham met salami, een krentenbol met salami en een beker melk. De kipfilet is uit, salami in