Hier krijgen ze 1 stuk fruit mee, soms verschillende soorten. Lunch is altijd hetzelfde, jongste 2 boterhammen, stukje komkommer, stukje pure chocola en melk. Oudste houdt niet van warme boterhammen en beleg en wil geen koeltasje ofzo mee, zij heeft 3 speltcrackers, een plakje ontbijtkoek, wat cherrytomaatjes, stukje pure chocola en water.
Vandaag alleen een appel! Was Door mijn fruit heen. Dat gebeurd eigenlijk nooit! (Snap nog niet hoe het kan) dochter teleurgesteld 😂 maar gelijk naar de groenteboer gereden..😆
Appel, blauwe bessen en 10 amandelen. Haverpannenkoekje met honing, pecannoten en aardbeien. En een haverpannenkoekje met wat zelfgemaakte kruidenboter, plakje kip, avocado en pijnboompitten.
10 uurtje een appel in stukjes en een beker diksap. Lunch een boterham met kipgrillworst, een mini krentenbolletje en beker melk.
Voor de ochtend hadden ze aardbeien mee en voor de lunch havermoutmuffins, speltboterham met pindakaas, stukjes komkommer en cherrytomaatjes
Tim eet tussen de middag altijd thuis. Om 10 uur: hij heeft zo'n bakje met een scheiding ertussen, de ene kant met druiven en de andere kant een K3 koekje. En ranja.
10-uurtje was een fruitsalade tussen de middag: 2 volkoren broodjes met kaas en een paar aardbeien drinken: melk / appelsap
10 uur: appelschijfjes met kaneel + een paar aardbeien en een beker water. Vanmiddag thuis gegeten: 2 bruine boterhammen met gebakken ei + water.
Vanochtend hadden ze allebei een bakje aardbeien en water. Tussen de middag allebei 2 boterhammen met hagelslag: op donderdag (laatste dag overblijven van de week) mogen ze zoet beleg mee van mij (scheelt een hoop gezeur de rest van de week), en een pakje sap.
Hier vandaag appels en komkommer mee naar school. Allebei 2 boterhammen 1 met hartig en 1 met pindakaas geloof ik. De oudste nog een plakje ontbijtkoek erbij. De jongste gaat alleen smorgens naar school en heeft vanmiddag drie boterhammen weg zitten werken. Een met kaas, pindakaas en hagelslag geloof ik. Oja en er ging ook nog een banaan achteraan
Mijn dochter ging vandaag voor de tweede keer proefdraaien op school. In haar fruitbakje zat een appel en druiven. In haar lunchbakje twee boterhammen, dubbelgeflapt en weer door de helft dus ruimte voor vier verschillende soorten beleg en een pakje melk. Ze had het systeem alleen niet helemaal door want met fruit eten had ze haar brood opgegeten, juf had ook niet helemaal goed opgelet denk ik, dus had ze tussen de middag haar fruit nog.. Ze zou de hel dag blijven maar tussen de middag wilde ze toch graag naar huis dus heb ik haar opgehaald. Thuis heeft ze nog twee boterhammen naar binnen gewerkt.
Voor vandaag wordt het: Dochter: bakje komkommer en stukken appel. Pakje fristi Zoon: bakje komkommer en aardbeien. Pakje fristi. Lunch weet ik nog niet. Ze eten thuis
Dochter, appel en broodje met ham. Dochter, s,ochtends watermeloen, tussen de middag 1 broodje ham en 2 met kipfilet. Flesje limonade.
Lekkere dingen allemaal hoor...leuk om eens te zien wat andere kinderen eten. Hier vandaag - grote hand witte druiven - grote hand blauwe druiven - 1/2 appel - 1/3 komkommer. drinken is hier normaal gesproken water of slappe diksap, maar mevrouw heeft weer een thee fase😂 dus aardbeienthee nu. De lunch is weer thuis, maar heb ik pompoen paprika soep en banaan/ei pannenkoekjes.
De oudste heeft in de ochtend een appel, een banaan en een handje aardbeien mee. Tussen de middag 3 spelt boterhammen, 2 met kaas en 1 met hagelslag. En een stuk komkommer. De jongste heeft een banaan en aardbeien mee. Tussen de middag 2 speltboternammen met Ardennen boterham en een stuk komkommer. En 1 beker water, 1 beker diksap.
Weer een ochtendje school. Ze wilde graag tomaatjes, alleen tomaatjes en een beker melk. Mijn dochter mag 's morgens zelf kiezen, heb vanalles in huis, maar kiest hiervoor. Het enige verschil is de ene dag een pakje melk n vandaag wil ze haar roze beker met melk. Laten jullie de kindjes ook zelf kiezen?