vandaag mee naar school allemaal een appel en aanmaak lunch oudste 1 boterham met worst, 1 pindakaas en 1 muisjes middelste 1 met hagelslag, is zielig want heeft waterpokken jongste 1 boterham kaas, 1 pindakaas en 1 hagelslag. dalijk aardbeien, komkommer tomaat of banaan, kunnen ze kiezen.
hier nooit snoep in de broodtrommels. nergens voor nodig. als ze thuiskomen zie ik in de trommel van de middelste vaak wel snoep zitten, heeft ze dan gehad van andere kinderen maar dat eet ze dus niet op. de oudste weet ik niet, als die een snoepje krijgt zal ze de laatste zijn die het laat liggen. die eet alles.
Snoep mag hier niet op school. S' ochtends is het fruit, maar niet meer dan 1 stuk (ik gaf altijd te veel mee). S' middags gewoon 2 volkorenboterhammen met hartig of zoet met een pakje sap en dan stop ik er meestal nog wat komkommer, kiwi of wortel er bij in, soms een stukje kaas.
Snoepjes, chips enz mag bij ons op school niet. Als ze thuis komen voor de lunch en alles is op mogen ze soms een snoepje of een koekje uitkiezen maar dat is ook niet altijd.
Ik geef best vaak rozijnen, ander gedroogd fruit en hele pure chocola (dochter vindt 86% lekker). Nooit snoep maar dat heb ik thuis ook niet.
Gisteren: volkoren boterham met kaas en komkommer. Wat fruit en een cracker..en drinken natuurlijk. Vandaag: geen idee. Papa dagen dus ex brengt ze naar school
10 uurtje: Dochter een nectarine, zoon komkommers en beide aanmaaklimonade Overblijf: Dochter 2 boterhammen met worst, een krentenbol met boter en kaas en zakje knijpfruit Zoon 2 boterhammen met worst en een babybell kaasje. beide een pakje dubbenfris
Zelfde als elke dag... 2br bh (vandaag met kipfilet en stroop) cherrytomaatjes, stuk komkommer, worteltjes. Beker melk, beker ranja en een appel.
Gister als 10-uurtje mango en limonade. Lunch: 2 broodjes salami, 1 broodje ham, een appel en melk Vandaag als 10-uurtje meloenmix en water. Lunch: saucijzenbroodje, ontbijtkoek en chocomel (hij was uit lunchen )
Vandaag 10 uurtje: Banaan,1/2 peer, kiwi en 2 snackkomkommers Overblijf: - banaan/ei pannenkoekje met honing - blokjes kaas - reepjes paprika en komkommer met yoghurt dip.
Vandaag bleef N voor het eerst de hele dag. 10uurtje; aardbeien en bosbessen en citroenKC Lunch; 2 boterhammen met rode worst (cervelaat) en komkommer Meestal eet ze thuis één a twee boterhammen, dus twee meegegeven, ze zei zelf dat het te weinig was. Dan 3 boterhammen doen (wat ik veel vind hoor in zo'n klein lijfje) of een banaan ofzo er nog bij doen?
Vandaag, aardbeien, stukjes appel in hartjes vorm, bloementjes van komkommer & sterretjes kaas 😁
Leuk idee dit topic! Ideetjes op doen. 10 uurtje: - appel en meloen in stukjes Lunch oudste: - 2 bruine boterhammen met speculoos - cherrytomaatjes - mini bifi worstje Lunch middelste: - 2 bruine boterhammen met grillworst - stukje komkommer - stukje kaas En ze krijgen beide 2 bekers aanmaaklimonade mee.