Hier met tienuurtje: - halve paprika in reepjes - kiwi in stukjes - banaan Beker diksap Tussen de middag thuis gegeten: komkommer in reepjes, roerei, boterham met worst.
Dochter 1 een broodje kipfilet en tomaatjes en een beker water. Dochter 2 s'ochtends een dubbele rijstwafel met pindakaas. s'middags 2 broodjes kipfilet en een broodje smeerworst, tomaatjes en een beker limonade.
Willen de deur uit vanmorgen en denk ineens, hij moet nog wat mee....snel een appel gepakt en z'n beker met water gevuld
Vandaag had ze alleen maar wortelen in haar trommel. Om het even nader te verklaren. Ze zitten deze week in het bos en vandaag was het gezond bosontbijt. Iedereen neemt dus iets mee voorgesneden in hun trommel. (doorgegeven door de juf via een briefje er word gerouleerd).
Vanochtend frambozen, een banaan en plakjes komkommer. Tussen de middag de jongste 2 boterhammen met smeerleverworst, een biscuitje en aardbeien. De oudste 3 boterhammen, 1 met hagelslag, 2 met ham. Een babybell, en reepjes paprika.
Cinnamon cookies - Rens Kroes Ik moest een beetje zoeken naar de juiste baktijd en is havermeel ipv havermout. Ik draai dat zelf met de keukenmachine maar je kunt het ook gewoon kopen. Ik doe heel veel met havermeel, super in zoete gerechten en goedkoop.
Vandaag als tienuurtje: - verse ananas - Halve appel - aardbeien Bij de overblijf: - omelet - gele en rode paprika - reepjes komkommer - cracker met appelstroop
Wat een handig topic dit! Ik was vandaag nee gisteren vergeten boodschappen te doen dus erg saai vandaag: Banaan. 2 boterhammen, 1 met worst en 1 met kaas. Wortel.
10 uurtje Appel en een beker melk Lunch 2 boterhammen met rode worst (cervelaat) Komkommer Pakje capri sonne Extra fles water in haar tas gedaan die ook leeg was Morgen ook maar een extra bakje romaatjes erbij doen, want ze heeft 'meer honger'.
Morgen halve dag school Zoon: fruit beker met stukken watermeloen peer en druifjes Dochter: fruit beker met stukken appel en druifjes. De rest lust ze niet. Beiden een flesje actimel en een pakje drinken (dubbelfris) en nog een cracker.
Dochter krijgt morgen mee: 10 uur: watermeloen in hartje vorm en beker diksap 12 uur: 3 boterhammen, 1 met eiersalade, 1 met worst en 1 met appelstroop, beker melk of water (mag ze morgen nog kiezen, meestal kiest ze melk) en plakjes komkommer