Hoi Dames, Wij gaan morgen voor een babykamer bij babypark kijken, nu kan ik eigenlijk niet terugvinden op hun website of het mogelijk is dat je het kamertje zelf meeneemt en zelf monteert, er staat op de website dat het artikel wel op voorraad is maar de levering via hunzelf voor een kamertje 2-3 weken zal duren. Dus weet iemand het, kunnen wij het kamertje inladen en direct meenemen of zal ik geduldig die 2 tot 3 weken moeten afwachten??
Misschien even het filliaal bellen waar je het kamertje zou willen halen en vragen of het kamertje op voorraad is? Succes en genietse van al het winkelen
ach ja ook al moet je nog 3 weken wachten je bent nu 20 weken dus nog tijd zat ik ben nu 27weken en krijg pas maandag de babykamer
In december hebben wij een kamer bij Babypark besteld. Nadat ik wist dat we een meisje kregen was ik toch niet meer zo blij met de bestelde babykamer bij babypark en gelukkig kon ik hem kostenloos annuleren. Helaas geen andere babykamer naar wens kunnen vinden bij babypark, en toen een babykamer bij Gardo besteld in Januari. We wisten dat er een lange levertijd op zat en dat die pas rond mei zou binnenkomen. Nouja geen probleem was ik was eind Juli uitgerekend. In mei werden we gebeld dat er vertraging was met de babykamer en dat die in juni zou komen. Nou dat werd wel al heel krap maarja we wilden deze babykamer persee hebben dus we dachten goed we moeten het geduld maar hebben. Begin juni werden we weer gebeld dat de babykamer eind JULI zou komen! nou dat werd toch echt een probleem! We konden een duurdere kamer krijgen voor hetzelfde geld als de babykamer die we besteld hadden, maar tsja toch vonden we onze bestelde babykamer het mooiste. Na heel veel gezeur toch het showroom model meegekregen naar huis, zodat we tenminste nog iets hadden en als mensen onze babykamer wilden zien het dezelfde was als onze bestelde kamer. Nou inmiddels was onze dochter 2,5 week te vroeg geboren en de babykamer was er nog niet! Op onze dochter haar uitgerekende datum is de babykamer geleverd. het was een heel gedoe en zou niet zo snel weer bij deze winkel bestellen. Babypark blijft toch mijn favoriet. Hebben goede service maar helaas was toen onze droom babykamer hier niet bij. We vonden dat we na een halfjaar recht hadden op een compensatie . Eigenaar was het daar eerst niet mee eens, maar ook na heel veel gedoe en gezeur konden we voor 150 euro wat in de winkel uitzoeken. We hebben toen de triptrap besteld dus dat was natuurlijk wel weer goedkoop voor ons. Maar toch het is heel vervelend als je babykamer niet binnen is voordat de baby er is.
IK HAD EERST IN EEN ANDER WINKEL BESTELD MAAR NA TIJDJE NIKS TE HOREN VAN ZE HEB IK DIE KAMER GEANULLEERD EN HEB 2 WEKEN GELEDEN BABYKAMER BESTELD BIJ BABYDUMP EN KRIJG HEM MAANDAG DAT IS PAS SERVICE
dan had je 'm gewoon eerder moeten bestellen, wij zijn gewoon na de 13 weken ons gaan oriënteren en hebben toen ivm levertijd ook alles besteld...met de garantie, mocht het mis gaan mag je alles terugbrengen en krijg je het volledige bedrag terug
pandora : volgens mij was jongmama er ook vroeg bij ze zegt dat ze de kamer in december hebben besteld en uitgerekend datum = juli
Onze kamer komt ook bij Babypark vandaan. We hebben ervoor gekozen om hem te laten bezorgen 3 weken later, inderdaad met in het achterhoofd dat als er iets niet goed zou zijn, we nog de tijd hadden om iets anders te regelen. Kamer was overigens op voorraad. En inderdaad was de kroonlijst van de kast niet goed, mannen zijn 3 keer terug geweest, en nu is het helemaal in orde. Was wel vervelend dat het een paar keer niet goed ging, maar het ging allemaal zo vriendelijk en netjes (schoenen uit, karton en plastic opruimen, koffiekopje naar de keuken), dat het eigenlijk niet uitmaakte. Enige vervelende was dat kerst en oud en nieuw in die periode was, we waren dus wel weer een paar weken verder voordat het allemaal goed was, maar daar kunnen zij niets aan doen. Ik ben dus fan van Babypark!
Hoi Ik ben inderdaad "pas" 20 weken maar wil graag op tijd alles geregeld hebben, vorige zwangerschap met 21 weken volledige bedrust en uiteindelijk met 25 weken is ons kindje te vroeg geboren en vrij snel na de bevalling overleden. Kamertje kon vandaag niet direct meegenomen worden maar na even zitten en overleggen kunnen we hem deze week nog ophalen in Veldhoven. Levertijd bij thuis afleveren was iets minder, niet 2-3 weken maar ivm vakantie en drukte van de actieweken zou dat pas juli worden.. Gratis box vonden we trouwens niet mooi dus hebben we een andere mogen uitkiezen met ook 10% korting -/- de prijs van de actiebox. Wat mij betreft tot nu toe prima service. Thx voor jullie reactie's. Ik hoop dat ze snel bellen zodat we alles kunnen ophalen.
Pandora:Het lijkt me vroeg genoeg als je hem in januari besteld terwijl ik eind juli pas uitgerekend ben. kan hem moeilijk al bestellen als ik net zwanger ben. Ik ben ook heel erge fan van babypark. ik bestel altijd alles daar. echt zulke goede service dat kan je van andere winkels soms niet zeggen. die doen soms zo moeilijk over de garantie etc.