ik ben zwanger en ik wil de blije doos aanvragen. Maar wie heeft er laatst 1 opgehaald en kan mij vertellen wat er in zit?
En babydump was ook leuk! Alleen die lelijke zeehond was vreselijk.. maar geloof dat die er nu uit is.
Ik heb hem niet gehaald. Laatste keer zat er meer rommel in dat nuttige dingen. Die van de babydump is wel een aanrader!
Ik vond het eerlijk gezegd alleen maar troep. Of dingen waar je gewoon niks mee doet. En om voor die gratis speen en mini-pot sudocreme nou gebeld te worden over tijdschriftabonnementen etc... is het mij niet waard. Die tas van kruidvat vond ik wél leuk en nuttig.
Ik geef altijd ons vaste telefoonnummer op: is operationeel dus gaat keurig over, alleen hebben wij er geen toestel op aangesloten dus hij kan eindeloos overgaan terwijl wij niets horen Nummer opzeggen scheelt niet in maandbedrag dus een prima oplossing...
Ik had dit jaar de Nijntje editie. Zeker de moeite waard. Pak Pampers Witte sokjes Nijntje rammelaar Potje sudocreme Tubetje tandpasta wat monstertjes en een hoop reclame. oh enne ik draai altijd de laatste 2 cijfers van m’n telefoonnummer om