Ha allen! Na drie geweldige jongens verwachten wij nu een meisje en ik wil graag in het geboorte kaartje een gedichtje gebruiken (en niet een die half nl gebruikt) waarin haar broers betrokken zijn. Het mag evt ook in het Engels zijn. Wie weet iets?
Hebben de drie musketiers van vroeger misschien een band met 1 bijzondere dame? Dat je daar wat mee kan?
Heel slecht, ik weet wie/wat het zijn maar het verdere verhaal dus echt niet. En zou daardoor ook niet weten of er een dame in het hele verhaal voorkomt
Ik ben nog heel klein, en heb nog niks bewezen. Maar met drie grote broers aan mijn zij, heb ik niets te vrezen.
Himmel himmel, ein kind ohne Piemel! Ik heb nog maar zo klein, maar heb al 3 grote broers die trots op mij zijn
S, D en L zijn trots en blij Met hun kleine zusje [Naam] erbij Ze kunnen niet wachten met haar te spelen En hun wijsheden met haar te delen Al wordt het wel even wennen voor de heren Aan Barbies, prinsessen en roze kleren
Het grootste cadeau dat onze ouders ons ooit konden geven is elkaar <3 oudere broers; de enigen die je plagen voor hun eigen plezier, en die ieder ander die dat probeert afstraffen Ik weet niet of dit écht is wat je zoekt, maar naar mijn mening beschrijft het perfect de band