Snel kado nodig voor 18-jarige

Discussie in 'De lounge' gestart door Daydreamy, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Vanavond geeft de zoon van een kennis van ons een feest, ter ere van het behalen van z'n rijbewijs en het feit dat ie weer gezond 2010 ingaat (heeft vorig jaar chemo's gehad ivm kanker, gelukkig geholpen!).

Nu willen wij graag iets geven, maar ik zou niet weten wat op zo'n korte termijn..
    We kregen namelijk eergister de uitnodiging, omdat ie toen pas geslaagd was ;) )

Hij is dus 18, zit nog op school. vorig jaar (voordat de chemo's begonnen) hebben we een plant gegeven met geld (munten en biljetten) als versiering dus iets met geld wordt het ook niet denk ik.
    Iets voor in de auto hoeft ook niet, want die gaat ie nog niet kopen...

Duss.... iemand een idee? ;)

2. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Een miniatuur autootje, van bv een bmw? een mooi mapje waar die zijn rijbewijs in kan doen? Een grote spaarpot voor het sparen voor een auto? Als die een spelcomputer heeft (ala wii xbox of playstation) dan een race spel, aangezien die net zijn rijbewijs heeft gehaald?
    Pfoei zijn maar een paar ideetjes, ben hier ook niet zo goed in (zie topic cadeau voor schoonmoeder ;) )

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Een pakket met allemaal leuke spullen voor als je uit gaat.

Lekkere douche crème, deo, condooms, :D, lekker alcoholisch drankje, en een gezond drankje voor als hij de BOB is.

Een vrijheid blijheid pakket!!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zoiets hebben wij gegeven vorig jaar aan iemand die zn rijbewijs gehaald had.. Was een erg geslaagd pakket...

Wilde zoiets ook plaatsen dus kan je niet echt helpen haha

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    niet origineel maar altijd wel welkom, lekker luchtje of een mooie shirt. Leuke bjorn borg boxer misschien?

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    een bioscoopbon misschien? en een lekker etentje aanbieden...
    valt vaak wel in de smaak...

7. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Bedankt voor de reacties! :) die vrijheid/blijheid mand is wel erg leuk ook het racespel is een optie ;)

8. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
  9. Bernie

Bernie Actief lid

11 feb 2009
    258
    17
    18
    Neutrale cadeaus zijn natuurlijk de bioscoop/boeken/cadeau bon. Altijd welkom denk ik. Wil je het wat persoonlijker maken, dan kun je misschien een lekkere massage/andere behandeling cadeaugeven (wel bon in envelop stoppen, zodat niet al z'n vrienden het meteen weten.) Of een bon voor een kookcursus oid. Om aan te sluiten bij het rijbewijs kun je misschien een boek van Jeremy Clarkson geven, of een aantal 'top gear/andere auto' tijdschriften. Als grapje kun je er altijd nog zo'n (spuuglelijke) autohanger bij cadeau geven (à la wasbeerstaartje/setje dobbelstenen).

Persoonlijk vind ik het geven van alcohol een beetje tè, ik zou zelf niet graag willen dat anderen mijn kind alcohol 'cadeau' gaven.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    "kind"is 18 jaar. Lijkt me dan wel kunnen.

Beetje je hoofd in het zand steken als je denkt dat ze met 18 niet af en toe eens een biertje drinken.

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    bosi
    leuk idee!
    ik kreeg toen ik mijn rijbewijs had een mini reault5, die vind ik zo stoer.

maar mijn kind drinkt echt geen alcohol als ze 18 is en mijn zoon helemaal niet! mijn kids doen zoiets niet ;) :)

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee mijn kind natuurlijk ook niet. :D

13. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Allemaal bedankt! we hebben uiteindelijk gekozen voor een vrijheid/blijheid mand met daarin:

- Flesje water
    - BOB-sleutelhanger
    - Auto spaarpot
    - Bodylotion
    - Shampoo
    - Douchegel
    - Deo
    - 2 krasloten

Ingepakt in een mandje, folie erom en klaar, was enorm geslaagd! :D

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006