week 11 en buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Caithlin79, 6 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hai,

Ik heb een vraagje aan jullie. Toen ik net zwanger was had ik regelmatig last van (menstruatieachtige) buikkrampen. Ik las toen overal dat het heel normaal is om dat in die allereerste weken te hebben.

Nu zit ik in de 11e week en begin ik weer last te krijgen van die krampen. Ik ben sowieso al superzenuwachtig voor de echo waar ik nog meer dan een week op moet wachten, zo bang dat er iets mis is... maar deze krampen maken me nog extra angstig.
    Ik lees eigenlijk nergens dat je dat bij 11 weken ook kunt voelen (wel bandenpijn enzo.. waar ik ook last van heb, maar echt die menstruatiekrampen bedoel ik)?

Kan iemand me geruststellen? Heb tot nu toe nog geen bloed of bruine afscheiding oid gehad.

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    kan bandenpijn zijn he! heb je het op bepaalde momenten van de dag of de hele dag?

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Kan bandenpijn ook op menstruatiepijn lijken dan?
    Want heb wel regelmatig van die stekende pijnen als ik bv snel opsta, bij niezen of als ik me uitrek ed. maar om die pijnen maak ik me niet ongerust omdat dat ook echt op bandenpijn lijkt.

Maar vanavond voelde ik echt die zeurderige pijn in m'n onderbuik die ik ook voel voor ik ongesteld moet worden (ik kreeg er trouwens last van toen de kat op m'n buik lag ;))
    Maar heb het dus niet constant... al ga ik nu natuurlijk wel allerlei rare pijntjes voelen daar nu ik erop let :(

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ja opzich savonds is wel logisch voor bandenpijn , ik had het ookbest vroeg en heb dat nu soms nog een beetje menstruatie gevoel maar nu minder erg gelukkig. En dat je geen bloed enzo hebt gehad is zowiezo een super teken natuurlijk!

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Dus als ik het goed begrijp heb jij ook nu af en toe nog wel eens lichte menstruatiekrampen?

Dat stelt me wel gerust, aangezien ik zie dat je al wat weekjes verder bent ;) thnx voor je reactie, en ik probeer er weer wat meer vertrouwen in te hebben!

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ja joh de eerste weken had ik zelfs continu het gevoel gehad dat ik heel heftig ongi ging worden, en nu heb ik het nog na een drukke dagmaar het wordt steeds minder, en idd als ik nies voelt echt kut. Ik zou me geen zorgen maken als ik jou wasen als je dat toch nog wel doet zou ik je vk bellen ter geruststelling :D

7. Niet meer actief

Ik had met astrid tot 14 wkn last van die buikkrampen. Die steken zijn inderdaad bandenpijn..Dat wordt ook wel minder hoor..

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Zou het ook niet zo kunnen zijn dat je last hebt van het groeien van je baarmoeder? Want dat voelt ook als menstruatiekrampjes aan.

En als je je echt ongerust maakt, gewoon naar je VK bellen!!
    Groetjes Daphne

9. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey,

Ik herken het ook hoor. heb 2 pijnen van die rekpijn zeg maar in en boven men liezen. Als ik hoest voel ik het erg goed.

Daarnaast heb ik ook van die zeurderige pijn ( niet echt krampen) in mijn onderbuik. Met vlagen eigenlijk. Lijkt op ongi achtige pijn maar toch net anders.

Ik krijg 11 september eerste echo..pppfff kan eigenlijk niet meer wachten hoor.

Liefs sancho :p

10. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

29 jun 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    hai hai,

Ik denk dat je je inderdaad niet druk moet maken,zolang je geen bloedverlies heb zal het allemaal wel goed zitten,vergeet natuurlijk niet dat je buikje heel wat moet veranderen wil die kleine er goed in kunnen groeien,ik heb het ook nog wel die krampjes,en moet je zeggen dat ik er ook best onzeker van kan worden,als je niest lijkt het net of het erin schiet net als kramp bij je kuit..ik heb het vooral als ik een stuk gefietst heb,dan krijg ik krampjes in mijn onderbuik...vertrouw op je lichaam en op jezelf de zwangerschap loopt toch hoe hij wil lopen.Daar kunnen wij helaas niets aan veranderen,al zouden we dat willen(zorgen dat alles goed blijft gaan!)

11. Marientje

Marientje Actief lid

Ik heb hier afgelopen week ook last van gehad en daarnaast ook erg moe. Ik was me ook al zorgen aan het maken. Sinds ik de kleine op de echo gezien heb, ben ik vlugger ongerust :oops:
    Volgende week moet ik voor de nekplooi, ik hoop dat alles goed is.

Deel Deze Pagina