Wat zou dit geweest kunnen zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Maddie, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Hoi,

gisteren ben ik wezen zwemmen, en telkens het gevoel gehad dat ik moest plassen.
    Toen ik dus uit het zwembad ging om naar de wc's toe te gaan, verloor ik bij elke stap wat warms, het voelde heel apart...
    Toen stopte ik eventjes en toen ik later dus weer verder liep, was het over. Naar de wc geweest, ook maar een klein beetje.
    Maargoed dat heb nu altijd, dan lijkt het alsof je harstikke nodig moet, en dan zit je en dan komt er haast niks...
    Ik heb geen idee wat dit geweest kan zijn, vruchtwater, of misschien toch wat urine?

Vanmiddag naar de verloskundige toe, zal het daar ook eventjes vragen, maar denk zet het hier ook ff neer, misschien iemand die hetzelfde ongeveer heeft ervaren.. :)

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Bij mij was het afscheiding.
    En alsof ik plaste he! Zoveel...
    Ze waren bang toen dat er een scheurtje in de vliezen zat en in het ziekenhuis hebben ze het toen gecheckt, maar was dus echt afscheiding.....zo erg kun je dat hebben in je zwangerschap....
    (was bij dochterlief trouwens)

3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.424
    448
    83
    Limburg
    Het zou idd vruchtwater kunnen zijn geweest. Mijn vliezen zijn ook met 36 weken en 5 dagen gebroken. Eigenlijk had je toen al gelijk de vk moeten bellen als je dat vermoed.
    Heb je verder niets meer gemerkt want het was bij mij wel zo dat toen de vliezen braken het bleef komen met golven.

4. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Nee, verder niks meer gemerkt.. Daarom vond ik het ook zo vreemd, en vraag ik me af of het misschien toch geen urine is geweest.
    Ik heb wel last van licht urine verlies, een druppeltje af en toe bij bijv. iets tillen of iets inspannends doen.. Maar zoals dat voelde lijkt het me wel erg veel urine... :( Nou ja, nu ook niks meer, dus zal waarschijnlijk dan wel geen vruchtwater geweest zijn. Maar schrok wel even hoor!!

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik heb dat altijd na het zwemmen.. vroeg me al af of meer dat hadden maar als ik dus zwem (zwanger of niet) dan verlies ik altijd water na die tijd.. urine is het niet dus zal wel gewoon water zijn ofzo

6. happymama

happymama Niet meer actief

t zou wat water geweest kunnen zijn dat naar binnen gelopen is zeg maar , dat heb ik ook wel es ooit.
    dat je vaak en weinig moet plassen kan een blaas ontsteking zijn . dit voelt namelijk heel anders dan dat je niet zwanger bent .
    twijfel je daaraan dan breng je even een potje urine naar de ha en hun testen dan , dan weet je ook weer wat meer

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zou heel goed water kunnen zijn (zwembadwater) dat heb ik ook steeds tijdens mn zwangerschappen, helemaal als ik veel op mn rug had gezwommen, maar anders doe je nu even een maandverbandje in, als je nog meer verliest kan je dat zometeen meteen aan de vk laten ruiken

8. aukje86

aukje86 Actief lid

6 jan 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Denk ook dat het water van het zwembad was. Dat kan toch ook naar binnen komen en er dus ook weer uit...
    En dat veel en weinig plassen heb ik ook, komt omdat de baby elk mini restje eruit perst. Soms heb ik het gevoel dat ik echt onwijs moet plassen en dat zijn het serieus niet meer dan 3 druppels! Om gek van te worden :x Heb trouwens dus ook al een aantal keer laten controleren op een blaasontsteking en dat was het niet.

Succes bij de VK!

Deel Deze Pagina