Hypo Tarwekiemolie ?? ervaringen???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gingertjuh, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gingertjuh

gingertjuh Actief lid

10 jan 2013
    150
    0
    0
    voedingsassistente, activiteitenbegeleider,
    eindhoven
    hoi hoi,

Na mijn 6de mislukte iui, helaas... :(:(:(
    ben ik weer op onderzoek uit en heb wat mensen berichtjes gestuurd over wat ik het beste kan doen.

Het gaat bij mij altijd fout bij de innesteling, ik krijg een innestelbloeding daarna gaat het helaas een dag later over in een menstruatie:x:(:x

Nu heb ik gewezen op de site van www.jaczitman.nl
    hij adviseert mij hypo tarwekiemolie...

Blijkt goed te werken als je problemen hebt met de innesteling.

Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben? En die weten wat het verschil is tussen gewone tarwekiemolie of de hypo tarwekiemolie?

knuffels,
    linda

2. gingertjuh

gingertjuh Actief lid

10 jan 2013
    150
    0
    0
    eindhoven
    Niemand:(:(

3. XLizzy

XLizzy Actief lid

15 feb 2013
    127
    0
    0
    Hoi,

Ik heb zelf ook meerdere miskramen gehad. Heb hier ook over gelezen maar nog niet durven kopen.
    Helaas kan ik je dus geen advies geven. Op internet lees ik wel veel positieve verhalen.

Ik zit zelf in een ander traject en denk er wel over om na de onderzoeken het ook te gebruiken.

Groetjes

4. gingertjuh

gingertjuh Actief lid

10 jan 2013
    150
    0
    0
    eindhoven
    Ik ben er mee begonnen! Heb de tarwekiemolie van Natufood. €4,95 bij de reformwinkel.

Echt zo ontzettend vies...:$
    Doe er nu een druppel pure ranja bij op de lepel, dan is de smaak beter t hebben!

Ik hoop echt dat dit gaat werken voor ons!

5. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ik heb wel eens gehoord dat meiden het door de yoghurt deden, misschien een idee?

6. gingertjuh

gingertjuh Actief lid

10 jan 2013
    150
    0
    0
    eindhoven
    Heb ik ook geprobeerd maar met 1 eetlepel in 1x ben ik er meteen vanaf, anders zit ik tegen een bak magere yoghurt aan te hikken die helemaal naar tarwekiemolie smaakt...:D

Maar met 1 eetlepel tarwekiemolie en een druppel pure ranja gaat het goed!
    Nu alleen hopen dat het ook goed gaat werken!

7. Smartie79

Smartie79 Lid

5 mrt 2012
    12
    0
    0
    Hai Hai,

Ik ben gestopt met het iui traject. Ik heb nog 1 poging, maar we trokken het allemaal even niet. In dec def besloten om te stoppen met de mm. We laten nu alles met z'n rust en willen eigenlijk weer de oude worden want het kost allemaal toch z'n tol. Dus bewust zijn we nu niet bezig met proberen maar ik ben wel hypo tarwekiemolie gaan gebruiken. Gewoon ook omdat ik gelezen heb dat je er ook van tot rust kan komen en dat het je hormoonhuishouding goed zet. Ook klopt het dat je idd een betere innesteling hebt. Ik ben net een week bezig en is idd vies. Ik neem een desertlepel in en direct daarna een beetje magere joghurt en smaak is weg. Kan nog geen ervaringen verder delen. Hoop dat het wat rust in me laat terugkomen.

Succes met gebruik en laten we elkaar maar op de hoogte houden als we wat nieuws hebben. Toch?

Deel Deze Pagina