Even in de war met eisprong en nod :)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mirjam2112, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Lieve meiden,

Ik zit mezelf helemaal gek te maken. We zijn niet gericht aan het klussen dus ik hou mijn cyclus ook niet bij.
    Nu denk ik dat m'n menstruatie begon tussen 17-19 december. Ik voelde 3 jan mijn eisprong en die avond hebben we geklust.

Zou ik vanaf die dag gewoon 14 dagen rekenen om te testen?
    Heb ze al besteld die 6 dagen van tevoren kunnen :) al weet ik dat dat niet verstandig is haha.

Ik voel wel van alles maar normaal als ik ongi word let ik daar niet op dus geen idee... Zit eigenlijk te wachten op vervelende afscheiding die ik had bij de eerste zwangerschappen :)

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hihi je loopt een beetje hetzelfde als mij.. Ik ben ook 19 dec ongi geworden en heb dan pas 7 jan mijn ei gehad, ik test pas op dag 14 ;) ik wacht gewoon *denk ik*

3. mirjam2112

Ik twijfel ook weer ;) 14 dagen na ei bedoel je toch?

Met die test zou ik dan woensdag kunnen, in theorie. Maar ja, of het verstandig is. Negatief kan alsnog positief zijn en andersom ;)

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    haha ja ik bedoel idd 14 dagen na je ei...
    Tja ik heb de vorige 2 keer ook te vroeg getest (2 kids) ;) en dan zie je wel iets maar ik weet dat ik mezelf gek maak en op dag 14 was het gewoon duidelijk..:D

5. mirjam2112

Wat toevallig ook allebei al 2 kids !

Als ik nou alsnog wacht tot die 14 dgn, zou ik dan wel die ultra gevoelige gebruiken of juist normale ?? Ga vanmiddag alvast de kv 2v5 halen. Hoor ik zoveel goede verhalen over. Dan bewaar ik die voor volgende week haha

oh wat erg, wat kan je jezelf helemaal gek maken he ! Bij de eerste 2 viel het wel mee omdat ik het nog niet verwachtte maar nu besef ik wat meer dat het best weer in 1 keer raak kan zijn ;)

*laat het los* :D

Deel Deze Pagina