Nou ff kort uitleg: de laatste 2 maanden was mijn cyclus 32/33 dagen. We hebben op donderdagavond 26-02 en vrijdagochtend 27-02 sex gehad. Ik weet zeker (dit met een ovu test vrijdagavond) dat ik 1 maart een eisprong had. Ook omdat ik die dag altijd heel veel slijm heb en eisprong gevoelt heb. Nu verlies ik sinds gistermiddag ineens bloed en heb tot nu toe maar 3 x inlegkruisje verwisseld. Het ziet eruit als ongi alleen wel wat weiniger tot nu toe. het is heel donker bruin bloed (erg raar heb ik normaal nooit) Normaal blijf ik ook verliezen maar bloed komt echt of alleen met afvegen (dan in slierten) of met plassen maar weinig dan. Rare is normaal zou ik pas komend weekend ongi moeten worden heb ook niet echt krampen ofzo. Ben wel ziek (of ja zo voel ik me koud/warm wat verhoging) Moet ik dit nu toch als ongi nemen of kan dit innestelbloeding zijn aangezien ik precies week later wat bloed begon te verliezen?
Hoelang zou zo'n bloeding dan kunnen aanhouden? Heb er nog steeds last van maar verlies alleen bloed tijdens plassen en maar klein beetje steeds in slierten zeg maarmaar wel met dik/draderig slijm erbij waar ik nooit last van heb tijdens ongi. Normaal blijft het als water lopen zeg maar. Snap het echt niet meer