Hallo meiden, Ik zit weer eens met een vraag haha, maar moet het toch even kwijt: Ff een uitleg: Eind aug '08 gestopt met de pil. Behoorlijk onregelmatige cyclus, ben net voor de 3e keer ongesteld geworden... maarrrrr... ben normaal altijd ruim 6 dagen ongi en nu had ik afgelopen zaterdag wat bruin verlies en dinsdag en donderdag iets meer met ook wat rood erdoor, maar sinds gisteravond is het alweer gestopt:S nu had ik op google ingetypt: 2 dagen ongesteld, toch zwanger... en toen kreeg ik allerlei verhalen van meiden die ook zoiets hadden gehad en toen zwanger bleken te zijn... dat het bloed dus gewoon een innesteling is geweest... ik heb dus afgelopen zaterdag nog een test gedaan maar die was negatief... nu weet ik wel dat ik dan nog maar weer eens een testje moet doen, dus dat zal ook wel gaan gebeuren, maar wil ff jullie mening/advies of het zin heeft om een test te doen... ik bedoel: heb wel rood bloed gezien, dus inprinciepe zou je dan niet zwanger zijn, maar nu ik die andere verhalen zo lees weet ik het allemaal niet meer. en hoe verklaar ik die 2 dagen ongi, terwijl het normaal 6 dagen is... zucht... wat een gedoe haha! Iemand een reactie?
hallo mammamia het is wel zo dat het vaker voorkomt dat er bruin bloedverlies is, maar ook wel met wat rood erin. Dat heb ik weer gehoord, dat het rode soms kan komen, dat de doorbloeding goed gaat. Als je normaal heviger ongie bent en nu niet. Het kan zijn dat het helemaal geen ongie is. je kunt natuurlijk altijd testen dan weet je het zeker veel sterkte meid liefs geeke
He Geeke, Bedankt voor je reactie! Ik denk dat ik morgen maar eens een testje ga doen en misschien volgende week nog weer 1... je weet maar nooit Fijne avond! X
Als je al na je mogelijke ongesteldheidsdag zit en negatief getest hebt en bloedverlies hebt gehad dan kan je er jammer genoeg wel een beetje vanuit gaan dat je niet zwanger bent lijkt mij
Maar met een onregelmatige cyclus weet je het niet zeker. Ik ben nu officieel ook 2 weken overtijd. 1 week te laat heb ik 4 dagen bruinverlies gehad, maar ik had dinsdag avond een heel licht streepje. Dus gewoon ff wachten en dan na het weekend testen, zou ik zeggen. (Ga ik ook nog doen, haha)