Beste verloskundige, Ik heet Manisha en woon in Bussum. Ik ben momenteel a.s. zondag precies 37 weken zwanger, en heb heel veel pijn en klachten aan mijn buik, zo erg dat de pijn niet meer te verdragen is. Ik heb aan mijn gyneacoloog gevraagd of hij mij kan inleiden wanneer ik 37 weken ben omdat ik het niet meer uithoud. Daarnaast ben ik alleenstaande moeder met nog 2 kindjes van 2 jr en 1 jr. Graag zou ik je willen vragen of je mij wilt helpen met het breken van mijn vliezen wanneer ik 37 weken ben, zondag of maandag dus, zodat alsnog ingeleid kan worden in het ziekenhuis. Ik ben momenteel zo depressief van de pijn en verdriet dat ik bang ben dat het verkeerd met me afloopt als ik zo nog een maand lang moet gaan lijden. Ik hoop dat je contact met mij wil opnemen om mij te helpen. Vriendelijke groetjes, Manisha
hoi Manisha, wat verdrietig voor je en zwaar. Ik kan je helaas niet helpen, ook een andere verloskundige kan dat niet doen. Als je onder behandeling van een gynaecoloog bent zal hij of zij het beleid bepalen en daar kunnen wij ons niet mee bemoeien, ook niet in zo'n situatie. Het spijt me voor je. Je kunt wel nogmaals bellen en aangeven dat het echt niet meer gaat. Als de arts nog wil wachten, wat ik wel snap omdat dat beter is voor de baby, dan kun je vragen om slaappillen. Succes! Mirjam