Ik word doodmoe van die emoties..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama092013, 5 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Aaaaaaaaaaarrrgh!!!

Het ene moment hartstikke blij, vrolijk... En dan ineens kei hard janken om alles..
    :( daar wordt je toch doodmoe van...
    Ik vin er niks aan in ieder geval :(

Zo, ben het weer even kwijt..:)

2. missS85

missS85 Actief lid

21 jan 2013
    126
    0
    0
    lijkt me inderdaad zeer frustrerend! heb er gelukkig bijna geen last van. ik krijg alleen maar lach aanvallen.. haha!! :D krijg dan zomaar ineens een lachbui om de stomste dingen!

3. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Nou, die heb ik gelukkig ook wel af en toe hoor :p

Maar ik lijk soms gewoon ff de controle kwijt te zijn over m'n gevoelens. En dat is soms heeeeeeel irritant ;)

4. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier af en toe ook ups & downs. Vooral als ik moe ben vind ik alles en iedereen irritant, is alles me te veel en staat het huilen me nader dan het lachen. Ook het gepieker wat regelmatig om de hoek komt kijken is zooooo vervelend! Liefst wil ik dat alles nú achter de rug is, dat ik mijn kindje zie, weet of het helemaal gezond is, weer lekker kan liggen in bed zonder last van een dikke groeiende buik, en vooral al die zorgen over bevallen, kraamtijd weg zijn, enz.

5. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb soms ook van die lach aanvallen, precies op een moment dat ik harstikke boos bent....dan lijkt het net of ik iemand uit lach...oeps

6. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hier ook. Ups en downs en schiet vaak in de slappe lach. Als mn vriend bijv iets grappigs doet of zegt kan ik daar echt dubbel van liggen.

7. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik ook hoor!!!! En idd ook als ik moe ben.....iedereen is dan precies tegen mij........... Ik deed daarnet mijn kast open en zag mijn gewone broeken en ja daar kwamen de waterlanders.........

8. Willow133

Willow133 Lid

2 nov 2012
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, het klinkt zo bekend in de oren!! Die hormonen zijn soms een ware last! Het liefste zou ik het er eens goed willen gaan aflopen maar ja dat gaat dan ook weeral niet!!

Hoe zit dat eigenlijk na de bevalling met de hormonen? Stabiliseert dat snel weer of duurt het nog een tijd voor dat weer allemaal beetje in orde is? Kwestie dat ik voorbereid ben ;)

Deel Deze Pagina