Wat zou dit zijn? ik snap er niets van...!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Alette, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alette

Alette Lid

4 dec 2008
    6
    0
    0
    HALLO,
    ik heb al 1,5 Week ongikrampen, nog niet ongi, gister test gedaan, was Negatief, Heb echt heel erg zuurbranden, en heel erg hoofdpijn vanaf de namiddag.

Ik ben sinds nov. gestopt met de pil, eerder altijd voordat ik de pil nam regelmatig ongi, en vanaf nov. ook, en nu blijft het maar uit...ik word hier zo zenuwachtig van, probeer er zo min mogelijk over na te denken, maar die zuurbranden blijven maar.
    zaterdagavond ook zow misselijk.
    Wat denken jullie?
    Wat kan ik nu het beste doen?

2. happymama

happymama Niet meer actief

had je al ongi moetten zijn nu ?

3. happymama

miss als je zwanger zou zijn dat je hcg nog te laag is en dat je over een aantal dagen nog een test kan doen.
    er zijn wel meer mensen die namelijk laat positief testen

4. Alette

Alette Lid

4 dec 2008
    6
    0
    0
    ja ik had ongi moeten wezen,... maar heb net met m'n vriend afgesproken dat hij straks een test van de kruidvat haalt, en we morgenochtend gewoon weer gaan testen....of kan ik beter een paar dagen wachten?
    iig bedankt voor je reactie lisa1983

5. happymama

tjah dat is altijd heel moeilijk de testen kosten een hoop geld en als ie nagatief is is het weer een teleurstelling
    die van de kruidvat zijn niet zo duur dus miss moet je het morgenvroeg nog es doen !
    je moet igg doe waar jij je het beste bij voelt en als je volgende week nog niet ongi bent en geen posit test hebt zou ik even langs de huisarts gaan vragen hoe en wat en evt een bloed testje

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    he das lastig idd.
    gewoon nog eens testen.
    maar kan toch ook nog wel van pil zijn hoor. bij mij was ie erna ook heel netjes. en toen we er eenmaal voor gingen ong half jaar later raakte alles door de war lange cyclussen ineens. aardig wat getest toen dus.

je kunt dus niet veel meer dan nog ff afwachten en morgen nog eens proberen en anders eens ha bellen.

7. op verzoek TS gesloten.

Deel Deze Pagina