En weer niet ... :-(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sam2007, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sam2007

sam2007 Lid

31 okt 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    En weer niet zwanger...
    Ook zijn wij nog maar 6 maanden bezig met onze 2'de, het gaat nu wel lang duren, voor mijn gevoel dan.
    Misschien omdat het bij onze eerste al naar 2 maanden raak was.
    Tja, vandaag helaas weer ongesteld gewoorden.
    Oke, wij hebben afgelopen maand niet veel kunnen klussen (wel op de vruchtbarste dagen) omdat of ik ziek was en ofmijn man met zijn tanden zat.
    Dus volgende maand weer aan de slag en hopen dat het dan wel raak is.

2. klein wijfie

1 nov 2010
    63
    0
    0
    Hey Sam ook voor ons deze maand weer niet!!
    Ben vanmorgen ook ongesteld geworden!
    Wij zitten in de 5e ronde ook voor ons 2e kindje vind dit echt erg elke maand die onzekerheid!
    Bij onze dochte was het direct raak!!
    Maar ja we houden de moed erin en gaan er weer volop tegen aan de volgende maand!!
    Jullie ook succes met klussen!!;)

3. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Kop op meiden!

Ik ken het gevoel van de teleurstelling. Waarom kan niet iedereen in 1x zwanger worden....?
    In ieder geval zijn jullie allebei al gezegend met een kleintje!

4. Lovelife

Lovelife Lid

11 aug 2010
    23
    0
    0
    Belgiƫ
    Jaaaa....ook ik ken dat gevoel.....Ik word daar echt nog eens depri van!!!
    Bij ons is het dit weekend nog even bang afwachten, maar heb een slecht voorgevoel :(
    Snik....

Wachten duurt lang....

5. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Ik begrijp je gevoel helemaal. Hier vandaag ook helaas ongesteld geworden en ook al was dit nog maar de 2 ronde het voelt altijd als een teleurstelling. Bij de eerste duurde het 8 maanden dus ga er wel vanuit dat het nu ook iets langer zal duren.

6. klein wijfie

1 nov 2010
    63
    0
    0
    Ja we mogen ook niet mopperen met al een gezond kind maar toch als de wens voor de 2e er is dan is het toch elke maand een teleurstelling!! Maar we houden de moed erin hoor;)

7. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik herken je gevoel ook heel erg. Bij Sem was het in de eerste ronde raak en nu duurt het (voor mijn gevoel) eindeloos. 2 schoonzussen en een vriendin zijn al bevallen en ik wacht nog steeds.

8. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ow ja, ik ben in juli met de pil gestopt.

9. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Tjonge meiden, niet lullig bedoeld, maar jullie zijn nog maar net bezig...
    Hoewel ik ook wel weet dat elke keer ongesteld worden balen is, maar om nou te zeggen ALWEER niet zwanger...Maak jullie nog niet druk! succes!

10. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Nou, ik maak me er wel druk om. Misschien was het bij de eerste gewoon mazzel en gaat nu jaren duren.

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik denk dat jippiejee bedoelt dat 3 maanden nog niet direct aanleiding is om je echt "serieus" zorgen te moeten maken. Tuurlijk is iedere maand er 1 te veel! Maar ook ik zeg, nog niet direct te veel zorgen maken.
    Ik zag trouwens dat jij overtijd bent! Spannend!!

12. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hihihihi, mijn banner klopt niet. Ik heb een langere cyclus dan wat dit aangeeft. In de hele maand september ben ik niet ongesteld geweest (pas in oktober) en nu duurt het weer langer voor mijn ongi komt.

13. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Iedereen heeft toch recht om er even van te balen als het niet gelukt is, kan me best voorstellen hoor, zeker als je van de eerste snel zwanger was dan ga je er toch stiekem van uit dat het nu weer zo is.

Succes in de volgende ronde!

14. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    6 maanden is nog echt niet lang lieve dames,, maar ik snap als je het wil dan wil je het ook snel!Maar soms denkt de natuur niet zo.
    6 maanden is nog niks om je druk over te maken lieverds!

15. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    ik kan het ook goed snappen hoor meiden! wij waren bij de 1ste ook gelijk in de 1ste ronde zwanger, dus toen we voor een 2de gingen dachten we ook "te" nonchalant maar zijn ondertussen alweer bijna 2 jaar bezig , om gek van te worden!

16. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Mijn moeder zei altijd: "geduld is een schone zaak". Ik ben inmiddels bijna 2,5 jaar bezig en ik krijg steeds meer geduld. Tijd is zo vreselijk relatief. Ik vind het niet zo belangrijk wanneer ik zwanger wordt, ALS ik maar zwanger wordt. Wist ik dat maar.

17. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Meis geef de moed niet op he...
    Je bent pas 6 maanden bezig, en ik weet heel goed dat die 6 maanden ook al als een eeuwigheid lijken... Ben zelf al in de 17e maand ondertussen, maar met 6 maanden had ik dat gevoel ook al wel hoor :)
    Ik duim voor je dat het snel raak mag zijn hoor!

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

elke maand is eigenlijk te lang he! hier in ronde 4 maar heb ook het idee dat ik al lang bezig ben. komt ook omdat je een hele maand moet wachten natuurlijk.
    Hier was het voor de eerste ook in 1 keer raak, dus dan is elke maand meer ook weer veel langer. maar ik weet dta ik eigenlijk niet mag klagen. er zijn zoveel meiden die er heel erg lang over doen.

19. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Hier nog iemand die zich zorgen maakt en ongeduldig is;)... zijn 'al' 4 maanden bezig *schaamschaam*.... bij mijn 2 dochters was ik direct zwanger nog voordat we eigenlijk echt begonnen waren. Vandaar dat ik dacht dat ik supervruchtbaar was en het weer zo snel raak zou zijn. Word je wel weer met beide benen op de grond gezet.
    Maar ik lees hier zoveel verhalen van vrouwen die zo moeilijk zwanger raken of al heel lang bezig zijn, dan heb ik zeker geen klagen en ik gun het hun eerst om zwanger te raken... helaas heb ik daar niks over te zeggen en bepaald de natuur dat.

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    of je nu al een kindje hebt of niet.. als de wens er is en je wilt het zo graag dan is elke maand er 1 teveel...natuurlijk ben je blij met al 1 kindje (of meer), maar dat doet niets af aan je gevoel en de teleurstelling iedere maand..dat gevoel heb je en daar moet je mee om leren gaan.. dat is niet altijd makkelijk...

ik ben gezegend met 4 kinderen.. allemaal in ronde 1 of dwars door de anticonceptie...nu zit ee 5e er niet meer in..hub wil niet meer en ik snap dat heel goed.. toch doet dit pijn en vind ik het soms heel erg moeilijk..bij mij zit die wens nu eenmaal heel erg diep.. hier moet ik ook plekje aan geven..

Als je (nog) geen kinderen hebt zal dit verdriet ongetwijfeld nog dieper zitten, maar ook met kinderen mag dit gevoel er zijn...

dikke knuffel meiden en s6

Deel Deze Pagina