wat zou dit zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamamarcella, 18 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik wilde even een vraag plaatsen. Mijn vriend en ik zijn aan het proberen om zwanger te worden van ons 3e kindje. Ik heb een cyclus van maar 26 dagen. Nu had ik vijf dagen geleden mijn eisprong en zou over 10 dagen ongesteld moeten worden. Mijn eisprong valt altijd vroeg. Nu had ik vanmorgen ineens wat bloedverlies. Niet echt helder, meer een beetje bruin. Zou dit innestelingsbloed kunnen zijn of wordt ik eens heel vroeg ongesteld. Ik had dit bij onze twee andere kindjes niet dus weet niet goed wat ik hier van moet denken. wij waren overgeleverd aan condooms omdat ik niet tegen de pil kan dus daarvan kan het niet in de war zijn. Jullie visie is dus welkom.
    Alvast Bedankt allemaal

2. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    Het kan misschien innesteling zijn uit mijn hoofd gezegd duurt het 5-10 dagen, maar goed enigste wat uitslag kan geven is een test alleen moet je nog wel 10 dagen wachten tot je nod.... Hoop voor je dat het positief uitpakt!

3. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels is het bloedverlies weer weg. Heeft anderhalve dag geduurt. Heel vreemd, geen beginnende menstruatie dus. Dat zou overigens ook wel vroeg geweest zijn. Verder veel hoofdpijn en met vlagen misselijk. Als ik uit bed kom heb ik hartstikke trek maar als ik ga eten wordt ik misslijk. Wilde vanmorgen boterham met kaas eten (eet ik altijd) en ik vond de kaas echt smerig. Ik herken dingen van mijn eerdere zwangerschappen maar kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben. Het is pas de eerste ronde dat we geen condooms gebruiken. Zal blij zijn als we een week verder zijn dan weet ik in ieder geval wat het is zwanger of niet? Ik houdt jullie op de hoogte!

Deel Deze Pagina