volgende week zondag is mn nod. vind het zo spannend! op dit moment wel gevoelige borsten, zeker de tepels. had ik afgelopen maanden niet, alleen ronde na stoppen pil. verder niets bijzonders, serieus ik hoop gewoon dat ik kotsmisselijk wordt
Heel veel succes met wachten. Volgens mij ben ik niet de enige die het altijd spannend vindt om te wachten, waar ik overigens een bloedhekel aan heb.
Ik denk dat mijn nod zaterdag is en ik wacht ook ik had gisteren mega pijn in me borsten nu is het ff weg maar ze voelen nog wat strak aan ik wacht gezellig met je mee
spannend hoor! wat voel jij in je tepels als ik vragen mag? de mijne doen niet pijn, maar lijken binnenin te kriebelen of zo.
Ik ben ook aan het wachten. Als weekend is mijn nod. Ik heb sinds 2 dagen ontichelijke zin in chocola. Dat heb ik al maanden niet zo gehad alleen tijdens ongi. Heb ook 2 dagen een hele droge neus. We zullen zien!
wat ik voel! kan niet goed uitleggen, gevoelig, kom liever niet aan borsten voelt alsof er spanning op staat.
Ik heb gespannen borsten en bij me tepels jeuk maar dat varieert weer de ene dag meer als de ander. Zijn er hier ook dames die bij eten soms misselijk worden?
Ik zou in principe vrijdag mogen testen...... Dus nog 4 dagen tot NOD.... Maar ik kon niet wachten!!!! Test gedaan maar helaas.... niet zwanger.... Ik kan dus nog even afwachten... want ik kan niet alvast een ronde doortellen... zal ik toch echt op mijn menstruatie moeten wachten. Vorige week ook wat meer krampjes.... dus misschien was dat de innesteling???? We zien het wel....
Hier nog iemand aan t wachten....21dec spiraal verwijderd. 2/3 januari mn ovulatie gehad. Heb m gevoeld. Na 4 dagen had ik bruine afscheiding. En daarna allemaal ' vage' klachten: bij vlagen misselijk, opgezwollen borsten met duidelijke aders, borrelende en soms opgezwollen buik, witte afscheiding, duizelig en soms moe. Heb donderdag mn Nod. Vandaag al een test gedaan, kon me niet inhouden! Maar hartstikke negatief. Dus we wachten nog maar ff. Misschien is mn lijf ook wel van slag van t verwijderen van de spiraal....
Hierzo ook aan het wachten had vorige week zeere tepels en nu zijn ze steeds hard ook wat steken in me lies en af en toe krampen wat ik normaal nooit hebt als ik ongesteld moet worden die komen pas als ik het ben nu veel jeuk aan me rechterborst helaas is mijn cyclus onregelmatig dan om de 4weken dan 5weken dan weer 4weken en 2dagen wel me eisprong gevoelt die was netjes optijd en hou altijd 4weken aan voor mezelf dus vanaf morgen kan ik het verwachten of niet alleen testen weet ik niet presies waarneer ik daar mee kan beginnen dus afwachten dan maar
Spannend dames!! Ik zit ook op het wachtbankje! Maandag is denk ik mijn nod. Ik heb op zich geen kwaaltjes - helaas, ik kreeg alleen rond de innestelingsdag een stel flinke pukkels! Kan dat ook een goed teken zijn, heeft iemand een idee?? Ik krijg normaal alleen een paar kleine puistjes vlak voordat ik ongesteld word. Maar in deze week...? Spannend! We houden elkaar op de hoogte!
Kan je daarvan puistjes krijgen. Normaal heb ik er alleen een beetje last van als ik ongie geworden ben. De laatste dagen heb ik er ook last van gehad. Gelukkig nu wat rustiger geworden!
Pff wat is dat wachten irritant... Vorige maand ben ik gestopt met de pil en wij gaan voor onze eerste. De insteek was 'als het komt dan komt het' en ik ben dan ook niet aan het temperaturen ofzo. Maar nu is donderdag mijn nod en ik kan het stiekem toch niet laten om te hopen... Iedereen heel veel succes!!