Hallo dames, Ik heb een vraag, hoe voelt de buikpijn als je net zwanger bent? En waar zit deze buikpijn precies? Ik heb ongeveer vanaf het weekend een zeurend pijntje onderin in mijn buik. Het zit duidelijk links en rechts, ongeveer 7 cm onder mijn navel. Als mijn cyclus net als de vorige keer verloopt moet ik 28 maart ongesteld worden. Mijn vorige bloeding heeft ongeveer 14 dagen geduurt en ik bloedde helemaal niet erg, ik kon met 2 tampons per dag toe. Ik durf geen zwangerschapstest te doen, ik heb nu al te vaak negatief getest, de laatste keer was ongeveer een maand geleden. Alvast bedankt voor jullie reactie's Liefs
Hee Women90, Gezellig dat je mee leest, ik duim ook voor jou! Ik ben benieuwd waar het bij mij naartoe gaat, ik hoop het zo dat het raak is! Zou heel wat zorgen minder zijn. Hou je me ook op de hoogte van hoe het met jou gaat? Is er verder niemand die mijn klachten herkent? Liefs
Dankje!! Inderdaad.. voor mij ook, hihi. Door ook de vele verhalen dat het moeilijk gaat ben ik toch wel beetje geschrokken, dus hoop maar dat het voor mij niet richting die tour gaat.. maar daar zal ik nu nog niet over nadenken. Pas in ronde 2, dus heb nog niets in te brengen whaha. Ga je nog testen eerder dan NOD?
Nee dat hoop ik ook niet voor ons, echt heel sneu hoe het soms gaat Ik zit nu in ronde 4, ik mag ook nog niet klagen duss haha. Maar ben er niet minder onzeker over! Ik kom er net achter dat ik eigenlijk helemaal niet meer weet wanneer ik nou precies ongi werd vorige maand, ik weet alleen 22 januari en dat de volgende langer dan een maand op zich liet wachten. Hmm ik weet het dus niet, wat stom. Miss heb ik dan alleen maar meer kans dat het raak is haha zou zo tof zijn! Ik weet dus ook echt niet wanneer ik moet testen, ik wil proberen om het gewoon af te wachten maar of me dat lukt ben nu al zo'n zenuwpeesje haha
Ja inderdaad. Heb nooit geweten hoeveel moeite het kan kosten. Gek eigenlijk. Ik heb in ieder geval onze leeftijd mee, ik word in mei 23 en mijn vriend word eind dit jaar 27.. Hij ligt helemaal in een deuk dat ik hier zo rondneus op dit Forum enz, hij vind het prachtig dat ik er zo mee bezig ben. Voor mannen is dat natuurlijk anders. Ik vermoei hem niet met vrouwengezeik hahaha. Oeehh dan word het voor jou inderdaad spannend!! Ik heb al jaren niet meer de pil, en wel steeds regelmatige cyclus geloof ik, dus ik gok maar op basis van de laatste 2 keren, en dat was 29 dagen....
Heet meiden, spannend. Mag ik mee kletsen? Ik heb nu ook veel buikpijn sinds gister een beetje, maar zal me ook niet verbazen als ik gewoon ongi wordt Morgen zou ik ongi moeten worden. M'n borsten doen zeer en m'n tepels ook. Wij zijn nu ruim 1,5 bezig, lopen ook bij de gyn en staan op de wachtlijst voor IUI. Want bij m'n vriend is de kwaliteit van t zaad niet super. maar ik snap t gewoon soms niet, bij mij is wel allemaal goed, wAarom is er dan niet 1 zaadje dat t wel red. Pfff ik wil zo graag huilen ook, ik wil ook een kindje. Iedereen om me heen is zwanger of net bevallen. En dan krijg ik wel reacties jij bent de volgende, ja dat ken al gauw. Ik vind dit gevoel gewoon niet meer leuk Het gevoel van weer geen ze test deze maand. Weer ongi. Maarja toch hoop ik stiekem voor de IUI zelf zwanger te raken, maar dat zal wel niet. Mijn cyclus varieert tussen 28/30 dagen dus op zich goed.
@women90. Ik wist ook niet dat t veel moeite kon gaan kosten, ik had Zo iets ik zal snel zwanger zijn denk ik, maar nee. En ik ook opmt forum hier vind m'n vriend ook geweldig. Maar voor mannen is t toch anders. Ik wil hem ook niet belasten met mijn verdriet die k soms heb. Ik ben 24 en vriendlief wordt vrijdag 26.
ik herken je gevoel heel erg! vooral toen bleek dat mijn zus zwanger is, in 1 x raak.. en wij zijn bij elkaar geteld al ong. n jaar bezig.. pijnlijk is dat. verder kan ik jullie niet helpen dames, sorry. heel veel succes.
Nee idd.. moeilijk zeg. Iedereen denkt altijd: dat overkomt mij niet.. Maarjah, als iedereen daar gelijk in zou hebben zouden er nooit meer enge ziektes zijn. En die zijn er helaas genoeg. En jullie zijn ook nog hartstikke jong idd... Ik duim voor jullie!!
Hallo dames, Hier weer even een berichtje van mij! Ik heb geen buikpijn meer, ik denk dat het mij darmen geweest zijn.. ik heb vorige week nog een test gedaan voor de zekerheid maar deze was helaas negatief Echt balen, maarja kan ook nog bijna niet positief geweest zijn. Ik ben benieuwd of ik ergens deze week ongi word. Aangezien ik niet precies weet welke dag ik de laatste x ongi ben geworden. Ik ben zo benieuwd en ik hoop het zo! Ik voel me niet zwanger ofzo maar ik weet ook niet eens hoe dat voelt, dus we wachten gewoon rustig af! Hoe gaat het met jullie? Ik ben trouwens 22 en mijn vriend 25, mooie leeftijd dacht ik zo! Lekker jong nog Nog alle tijd van de wereld, dat zegt in ieder geval iedereen in mijn omgeving, terwijl ik zelf niet kan wachten haha! Liefs
Hi Draakje, Spannend jij bent dus ook net begonnen met zwanger worden. Ik ben eind februari gestopt met de pil en na begin maart niet meer ongi geweest. Heb nu al 2,5 week onwijs buikpijn en heb hier al een oproepje geplaatst. Waarschijnlijk ben ik aan het ontpillen, heb verder nergens last van. Alleen die buikpijn is zo vervelend! Heb een sensitest gedaan en negatief. Ik ga na de Pasen iig even naar de huisarts om te bespreken dat we proberen zwanger te worden en hoe en wat. Hopelijk komt er voor jou goed nieuws uit je test.. Het wachten duurt lang en dat te bedenken dat we nog maar net begonnen zijn mogen we totaal niet klagen haha! Heel veel succes voor jou . Liefs Pip
zwanger buikpijn zit echt onderaan en voelt erg "zeurderig"...zoals ongesteldheidspijn maar dan constant
@Draakje22: haha leuk, je bent net zo oud als ik! Nog eventjes dan. In mei ben ik 23. Maar idd, hier in de omgeving hoor je iedereen ook van ohh jij hebt nog jaren de tijd en doe het lekker rustig aan enz, (als je het int algemeen over toekomstplannen, en dus ook kinderen hebt) maar goed, je weet ook niet hoelang het duren kan... Dat zie je hier wel weer opt forum. Maar wedden dat wanneer je straks zwanger bent, iedereen ineens het hartstikke leuk vind en er niet meer over begint dat je jong bent? Hmm rommelende darmen kunnen ook bij een zwangerschap horen. Maar laat je niet gek maken hoor, een lichaam is een lichaam en daarin gebeuren altijd veel dingen, alleen beseffen we het nu extra goed nu we er naar luisteren geloof ik. Ik heb deze maand wel veel afleiding gehad zo voor mn NOD. Heb sinds gisteren gevoelige borsten, en een vreetbui, dus ik dacht noooo daar komt de ongi aan..... Maar tot dusver geen ongi te bekennen, maar juist wittige slijm?!?! Negatieve testen... Najah, dan misschien morgen ongi? En anders overmorgen testen.. Spannend. Hoop stiekem dat ik gewoon laat HcG aanmaak... en toch stiekem zwanger ben. Ben wel moe laatste tijd, maar kan ook zijn van mn hersenschudding. Wat dat betreft ben ik een slechte graadmeter voor mezelf...
Hee dames bedankt voor jullie berichtjes! @pip84: toen mijn spiraaltje er net uit was was ik ook vreselijk aan het 'ontpillen' eerst geloofde ik hier niet in, ik dacht mijn lichaam spoort gewoon niet! Ik was iedere tien dagen zo ongeveer ongi of had ik een bloeding zo vervelend. Gelukkig is dit na een primolut kuurtje van tien dagen over gegaan, anders was ik helemaal gek geworden! Echt ontpillen is wat mij betreft een hel helaas Maar gelukkig heb ik nu een vrij regelmatige cyclus. Het wachten duurt zolang, ik heb voor mezelf mijn NOD op vrijdag gezet, dit is ruim bedacht. Het wachten duurt zo lang! Zelfs mijn moeder vraagt nu iedere x of ik al ongi ben haha! Ik wilde het mijn ouders eerst niet zeggen maar is wel heel lastig omdat ik altijd alles met ze bespreek en uiteindelijk vinden ze het alleen maar super leuk! Zelf mijn vader geeft allemaal tips haha @mol: Dat is wel de pijn die ik de afgelopen periode gehad heb, ik had vorige vrijdag opeens een soort plopje echt onderin het midden van mijn buik en ik riep AAAUW! en toen was het ook weer over, sommigen zeggen dat het een late eisprong kan zijn maar dit heb ik nog nooit eerder gehad. ' @woman90: Ja leuk he dat we van hetzelfde jaar zijn haha, zou ook super zijn als we ook nog es tegelijk zwanger worden! Ik lag vorige week in bed en ik dacht als ik op mijn moeder lijk heb ik nog zo'n 20 jaar om zwanger te worden haha klinkt echt lang maar ik hoop dat mijn oudste dan zo ongeveer de deur uit gaat haha Ik zit mezelf net als vorige maanden alweer helemaal gek te maken, ik voel vanalles! Mijn darmen rommelen enorm, ik kon vannacht niet slapen terwijl mijn ogen bijna dicht vielen. Mijn borsten zijn ook ietsje gevoelig en ik hoef mijn tepels maar aan te raken of ze staan recht omhoog, mijn tepelhof lijkt wel wat lichter van kleur en groter geworden, maar dit wat volgens mij vorige maand ook zo.. Ik ben ook steeds heel erg vochtig van onder en heb hele dunne witte afscheiding. Ik ben ook bij flagen misselijk en heel moeig ik heb nergens zin in! Nouu zo genoeg geklaagd haha. Ik duim voor mezelf en voor jullie dat we niet ongi worden maar zwanger zijn! Liefs x
Hahaha ohh dan heb je nog eventjes! Om eerlijk te zijn, als ik op dezelfde leeftijd een kind wil krijgen, dan moet ie voor mei 2014 geboren worden.... mijn moeder was namelijk ook 23! Mijn oma was weer 21 geloof ik toen ze mijn moeder kreeg. En die haar moeder (mijn overoma) was 19 toen ze mijn oma kreeg. Allemaal vroege dames dus! Ik hoop dat ik de eer hoog mag houden. Mijn overoma is nu bijna een jaar overleden, zo'n lange generatie! Terwijl de moeder van mijn vader ouder is dan zij, die is nu al 92!! Die oma was dus 39(!!) toen mijn vader in 1960 geboren werd. Dat was toen echt megalaat in die tijd. Hmm spannende signalen! Probeer jezelf de kop niet gek te maken he, hihi. Ik hoop het zo voor je!! Ik gisteren 2 negatieve testen, en vandaag geen ongi te bekennen. Niet eens een voorbode. Wel gevoelige borsten, en wat hongerig. We zullen zien... maar ga nergens vanuit.
Hallo dames, Ik was mee aan het lezen met jullie. Spannende tijden he. Ik ben zelf van januari gestopt me de pil onder het mom van we zien het wel. Ik dacht dat gaat een jaar duren ofzo. Maar nou ben ik al een week en een dag overtijd. Ik ben de hele tijd misselijk en heb krampen onder in mn buik. Maar verder heb ik netgens last van, geen gevoelige borsten ofzo. Ik kan aan niks anders meer denken. Heb al 3 testen gedaan maar steeds negatief ik vraag me af of het niet iets anders is. Als ik zwanger zou zijn zou een test toch wel positief zijn. Afwachten dus. Ik ben zelf ook nog best jong, ben 26 en mn vriend is 25. Ik hoop dat we snel 2 streepjes mogen zien
Ohhhh ik hoop toch heel hard voor je van niet dat dit keihard ontpillen is. Want daar lijkt het wel op? Irritant he negatieve testen =(
Ja heel irri Ik ben bang dat het ook ontpillen is ja, want anders zou ik toch wel eens positief moeten testen. Dan maar hopen dat ik snel ongesteld word. En jij bent zelf ookal overtijd zag ik. Ben je ook pas gestopt met de pil of al langer? Ja stiekem hoop ik ook gewoon dat ik dat stofje niet goed aanmaak, want heb gelezen dat sommige vrouwen dat heel weinig of heel laat pas aanmaken, mja eerlik gezegt heb ik nu nog liever dat ik ongesteld word ipv dat wachten elke dag. Dan weet ik teminste wat.
Ja, niet fijn! Dan is ongesteld zijn chiller, want dan is je cyclus tenminste niet zo lang hihi. Ik was nooit een goede pilslikker. Dan weer 5 dagen wel, en dan weer 1 of meerdere dagen niet, en dan moest ik soms weer 4 pillen in 1 x slikken, en achhh dramatisch. Dus ben 2 jaar geleden ofzo gestopt, het was toch niet meer betrouwbaar en ook niet meer gezond hoe ik ermee omging. Dus van ontpillen heb ik niet echt bewust iets meegekregen. Had eergisteren negatieve testen. En helder wittig slijm steeds, gisteren ook nog heleboel. Vanavond ineens enorme buikkramp, en het rommelt nog in mijn buik. Dus denk dat er toch een ongi aankomt, want heb ook heel gevoelige borsten nu, dat heb ik meestal voor ongi aan. Dus zou me niets verbazen als het morgenvroeg mis is... We zullen zien!