ben ik zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mashonaa, 20 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mashonaa

Mashonaa Nieuw lid

20 apr 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb een vraag, 15 maart ben ik ongesteld geweest precies optijd, ik heb al jaren een cyclus van 33 dagen dus ik zou 17 april weer ongesteld moeten zijn geworden. In plaats daarvan was ik het 7 dagen tevroeg wat mij nog nooit is gebeurt, mijn normale menstruatie duurt altijd 4 dagen en deze keer waren het 2 dagen. Zondag 24maart heb ik onveilige sex gehad 10 dagen voor mijn eisprong, en nu heb ik gelezen dat sperma in uitzonderlijke gevallen wel 10 tot 15 dagen in leven kan blijven. Dus ik vraag mij af of dit wel een menstruatie was of innestelings bloed aangezien de bloedding precies 7 dagen na mijn eisprong is geweest en ik nooit tevroeg of telaat ongesteld word? Ook zou ik nu dus anders al 3 dagen overtijd zijn. Is er kans dat ik zwanger ben?

Groetjes Mashonaa

2. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Hoi,

Wanneer je onveilige seks hebt gehad kan er natuurlijk altijd een (kleine) kans ontstaan dat je zwanger wordt.

Ik zou zeggen... Waag eens een testje. :) Dan weet je zeker of je wel of niet zwanger bent.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

De kans is klein maar alles kan. Een zwangerschapstest is het enige wat uitsluitsel kan geven.

4. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    Een test is het enige dat uitsluitsel geeft, het kan natuurlijk ook goed zijn dat jr voor het eerst ervaart dat je cyclus een x in de war door bv. stress, dat kan natuurlijk ook...

5. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    En? Heb je al getest??

Deel Deze Pagina