veel plassen in de vijfde week.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jasia, 8 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jasia

Jasia Actief lid

1 jul 2013
    189
    7
    18
    zit dat tussen m'n oren of hoort dat erbij?

2. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Bij mij was dat ook het geval vanaf de vijfde week. Wij zaten een aantal afleveringen van Dexter te kijken en was blij dat de aftiteling kwam. Moest na elke aflevering heel nodig. Toen wisten we nog niet dat ik zwanger was. Heb op internet gecheckt wat de reden zou kunnen zijn en daar staat bij dat het een zwangersschapskwaal kon zijn. Heb twee dagen later getest en de test was gelijk positief.
    Moet zeggen dat ik nog steeds veel naar de wc moet en dat het niet altijd handig is, zoals nu op vakantie. Er is niet overal een wc achter de hand tijdens een rondreis.... ;)
    Maar ik probeer er zoveel mogelijk rekening mee te houden.
    Dus je kwaal is niet helemaal vreemd.

3. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Volmondig: JA!

Ik zit bijna in 5de week en ik heb er sinds vrijdag last van. En dan ga ik plassen en dan hoef ik amper. :( Lekker veel druk op mijn blaas dus.

Is alleen maar goed hoor. Betekent dat je lichaam ruimte maakt voor je baarmoeder en dat er dus druk op je blaas komt :)

4. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jup hier ook last van..

5. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Pff ik doe niet anders dan naar de wc gaan.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Heb ik ook gehad ;)

7. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Jup en in week 7 lijkt het nog twee keer zo erg , kan de keren niet tellen dat k vandaag al naar de wc ben geweest

8. Jasia

Jasia Actief lid

1 jul 2013
    189
    7
    18
    Oke. Ik bedacht al dat het niet kon, omdat de baby natuurlijk nog niet zo groot is om op je blaas te drukken..

9. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Kan wel gisteren aan de VK gevraagd, je blaas maakt plaats voor de baarmoeder bij je echo moet je een volle blaas hebben en die zie je heel goed boven de baarmoeder. Alles krijgt een ander plekje rond de baarmoeder zodat die kan groeien.

10. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Wacht maar tot je 25 weken zwanger bent! Pfff ik moest er toen zo'n 6 keer per nacht uit. Zo frustrerend.
    In het begin had ik eigenlijk nergens last van

11. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik tijdens een boswandeling drie keer achter een boom gezeten omdat ik het niet meer hield.
    En gisteren was ik op weg naar de winkel, maar halverwege omgekeerd omdat ik zo nodig moest;)

Deel Deze Pagina