Wat zou dit zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Harmina, 17 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harmina

Harmina Lid

17 nov 2007
    39
    0
    0
    Ben in juni na 12 jaar gestopt met de pil. (niet om gelijk zwanger te worden) Vanaf dat ik gestopt ben met de pil was ik gelijk regelmatig ongesteld, cyclus van 25/26 dagen.
    Vorige maand kreeg ik op de 25e en 26e dag, licht roze bloedverlies. Toen dacht ik van de ongesteldheid zal wel doorzetten, niet dus! Een paar dagen later werd ik ongesteld. Nooit eerder last van gehad.
    Ik had ook erge krampen in mijn onderbuik. Op dag 29 werd ik ongesteld, dit hield maar 2 dagen aan. Normaal gesproken heb ik hier sowieso 6 dagen last van.
    We gaan trouwens ook vanaf (oktober) vorige maand voor het eggie!

Wie herkent dit?

2. Milla

Milla Niet meer actief

Een langere lutheale fase kan duiden op een latere eisprong of een vruchtje dat vervroegd is afgestoten, voor of tijdens de innesteling.

3. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik zou niet kunnen zeggen wat het is. Aan je cyclusbanner te zien heb je het toen wel als ongesteldheid gerekend. Je lichaam kan toch nog hele gekke dingen doen ook na een half jaar geen pil gebruik. Mijn ervaring is dat de tijd alles uitwijst. Als je nou blijft twijfelen, kun je altijd een test doen om uit te sluiten dat je zwanger bent.

4. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hoi Harmina,

Dat kan inderdaad alllerlei redenen hebben. Kijk maar eens naar mijn cyclus dagen hieronder. Ik was de ronde voor het raak was ineens 5 dagen overtijd, terwijl ik altijd regelmatig ben/was. Ik voelde die langere ronde ook veel meer symptomen dan daarvoor. Toch was ik niet zwanger, maar een ronde later wel. Toen voelde ik lang niet zoveel gekke dingen. Ik houd het toch maar op ontpillen. Dat kan soms heel lang duren.

Liefs,
    Lientje

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hier nog één waarbij het pas een paar maanden na het stoppen met de pil onregelmatiger werd (onderschrift).
    En ik ben ook regelmatig maar heel kort ongesteld, 3 dagen ofzo...

Deel Deze Pagina