Blaasontsteking voor de eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rockmom, 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rockmom

rockmom Lid

14 nov 2007
    53
    0
    0
    Ondernemer
    Morgen ben ik als het goed is aan het ovuleren en vrijdag heb ik dan mijn eisprong.

Nu voel ik dat ik last heb van een blaasontsteking. Het is niet heel erg, maar doet wel een beetje pijn als ik plas.

Ik weet dat ik nu natuurlijk niet zwanger ben.

Maar kan dit nu invloed hebben op mijn eisprong? Ik ben nu erg veel water aan het drinken en slik geen anti-biotica.

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Je lichaam kan als je ziekig bent je eisprong wat uitstellen. Verder maakt het volgens mij niet uit, zou wel zorgen dat je niet te lang blijft liggen na de sex, maar gaat plassen, anders kan het verergeren :-?

3. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Ik heb ook een blaasontsteking en heb er een kuur voor gekregen voor de zoveelste x :-s dus het heeft echt geen invloed op de vruchtbare dagen?

4. Konijn

Konijn Niet meer actief

Bij mij liepen het zwanger raken en het verkrijgen van een blaasonstteking gelijk op. Ik weet niet wat er eerder was. In ieder geval hebben ze elkaar eerder versterkt dan tegengewerkt. Ik ben nog steeds harstikke zwanger en de blassontsteking was ook behoorlijk hevig.

5. rockmom

rockmom Lid

14 nov 2007
    53
    0
    0
    Ondernemer
    Zolang het maar geen invloed heeft op mijn eipsprong, da's op dit moment het belangrijkst.

Ik drink gewoon liters water en heb cranberry pillen (speciaal voor zwangere vrouwen!) gekocht.

Hoop dat het toch snel over is.

6. rockmom

rockmom Lid

14 nov 2007
    53
    0
    0
    Ondernemer
    HELP HELP! Omdat ik dus een blaasontsteking heb, heb ik dus vanacht LITERS water gedronken. Ik hoor vandaag te ovuleren. Ik heb net de test gedaan en GEEN stijging!

Kan het zijn omdat ik LITERS water heb gedronken?

7. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Dat kan idd omdat je teveel water hebt gedronken..Zou het morgen nog een x doen of vanaaf en dan ff met een lege blaas?

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Kan idd zijn dat je teveel gedronken hebt, dus je urine niet geconcentreerd genoeg, of je lichaam stelt je eisprong iets uit omdat je ziek bent...

9. rockmom

rockmom Lid

14 nov 2007
    53
    0
    0
    Ondernemer
    OK ik ga even geen water meer drinken. Cranberry sap dan maar. Ik ga het later op de dag nog een keer proberen.

10. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Suc6 rockmom! Ik heb een kuurtje voor mijn blaasontsteking, hoop dat ik er snel vanaf ben...Maar gelukkig heeft het geen invloed op het zwanger worden..want zelfs toen ik zwanger was, had ik een blaasontsteking..ik heb het heel vaak en toch zwanger geraakt...maakte me weer ff zorgen doordat Miepie80 zei dat je ei dan uitgesteld kan worden..Maar goed, we zien het wel weer :)

11. rockmom

rockmom Lid

14 nov 2007
    53
    0
    0
    Ondernemer
    Ik ben net ook naar de dokter geweest omdat ik de hele nacht wakker lag van de pijn. Hij zei dat de antibiotica inderdaad geen invloed heeft op de zwangerschap.

Gelukkig maar!

Latoya3stars jij ook veel suc6!

We houden contact!

12. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Thnx en we houden zeker contact!

Gaan je mannetje en jij ook voor jullie 1e kindje?

13. rockmom

rockmom Lid

14 nov 2007
    53
    0
    0
    Ondernemer
    Ja dit wordt nu ronde 7. En jij?

14. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    5e ronde na 3e mk..dus je bent nog niet zwanger geweest?

15. rockmom

rockmom Lid

14 nov 2007
    53
    0
    0
    Ondernemer
    Nee nog geen 1 keer.

Jeetje 3 mk, wat vervelend. Maar je blijft wel de moed houden he?

16. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Ja, 3 vmk..alle 3 geeindigd bij 6 weken..wel kut dus, maar ik blijf wel moed houden ook al is dat wel moeilijk hoor...Ik heb al een chromosomenonderzoek gehad met mijn mannetje en dat was goed, inwendig onderzoek was goed en afgelopen dinsdag heb ik mijn bloed laten prikken..11 buisjes :-s krijg over een maand de uitslag...

17. rockmom

rockmom Lid

14 nov 2007
    53
    0
    0
    Ondernemer
    Meid ik zal voor je duimen!

Ik heb net de resultaten gehoord van mijn urine test. GEEN blaasontsteking! Dokter vindt het erg raar.

18. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Oh, wat raar...wat voel je dan?

19. rockmom

rockmom Lid

14 nov 2007
    53
    0
    0
    Ondernemer
    Erg drukkend gevoel op mijn blaas. Continue naar de wc willen gaan. Pijn bij het plassen.

Mocht het nog een aantal dagen aanhouden moet ik weer contact opnemen met de dokter.

20. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Wat vreemd zeg...hoe is je cyclus? Ben je al voorbij de vruchtbare periode, of ben je ongi nu, of wacht je op je nod?

Deel Deze Pagina