Bloed op dag 10 van cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anoul26, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik zit in de tweede syclus na mijn miskraam. Vandaag verloor ik wat bloed, eerst een beetje rozig/rood en later op de dag wat donkerrode/bruine afcheiding. Het is nu nog heel weinig. Ik zit op dag 10 van mijn cyclus en maak mij gelijk zorgen of er iets niet goed is. Heeft iemand een idee wat dit is?

2. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Zou het een ovulatiebloeding kunnen zijn? Ik heb nl elke maand last van wat bloedverlies rond mijn eisprong. Miscchien heb je wat aan mijn antwoord, en anders volgen er wel meer die er wat vanaf weten.

3. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik heb toevallig de afgelopen dagen mijn temp bijgehouden. En het is de afgelopen dagen oplopend van 36.5 naar vandaag 36.8. Dus wijst niet echt op een eisprong maar ook niet echt op een normale cyclus voor een eisprong.
    Ik ben benieuwd wat anderen er van zeggen.

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Een stijging van 0,3 graad kan toch juist wél duiden op een eisprong?! Volgens mij houdt Fertility Friend aan dat je waarschijnlijk een eisprong hebt gehad wanneer de temperatuur drie dagen lang minstens 0,2 graad hoger blijft dan de voorgaande zes dagen. Of zoiets.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    anoul: ik wil je zeker niet ongerust maken en ik was waarschijnlijk uitzonderlijk geval. Ik had ook een keer op dag 9 a 10 bloedverlies en achteraf bleek dat een zwangerschap te zijn buiten de baarmoeder.

Even goed in de gaten houden dus. Het kan natuurlijk ook iets heel onschuldigs zijn.

liefs vruchtje

6. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ook bedankt voor jullie reacties. Inmiddels heb ik wat pijnscheuten in mijn eierstokken, waarschijnlijk toch wel een eisprong. Wel vroeg, maar ja dat is natuurlijk nooit erg.
    Ik hou het voor de zekerheid wel in de gaten!

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Nou veel succes met het benutten van je eisprong :)

gr vruchtje

8. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Dank je vruchtje. We hebben vrijdagavond geklust en misschien vanavond nog als we er zin in hebben.
    Vanochtend mijn temp. weer naar 36.5.... Ik vermoed dan dat ik gisteren mijn eisprong had.... Dan valt het qua vroegte ook nog mee, een dag vroeger... Dat betekent dat we er nog even voor kunnen gaan en dan weer gan wachten, mijn hobby!

Deel Deze Pagina