Dr Brown flessen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door LesleyS, 6 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LesleyS

LesleyS Actief lid

17 jun 2013
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogguh,

Ik gebruik nu de smalle fles van DR Brown en heb 2 brede hals flessen kado gekregen met een fase 2 en fase 3 speen.

Misschien een rare vraag maar zou het uitmaken als je wisselt van smalle fles naar brede fles?

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Nee dat maakt niks uit maar in die brede fles kan je minder cc in doen dus die gebruik je niet lang.

3. LesleyS

LesleyS Actief lid

17 jun 2013
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de 240 ml fles van zowel de smalle en brede

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ow wist niet dat dat ook bestond. Ik had ook een brede dacht ik maar met minder cc. Of was dat een ander merk en ben ik later overgestapt of dr brown,...dat kan ook :) ik weet het niet meer

5. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Het verschil tussen deze brede en smalle flessen zitten hen toch in de spenen? Brede komt meer overeen met bv is mij toen in de winkel verteld volgens mij. Als je kindje hem accepteert is het goed toch?

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik zou zeker voor de brede speen gaan, is echt fijner.

7. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de brede flessen gebruikt tot ze een jaar was. Iemand schrijft dat daar niet genoeg cc in kan, dat is dus onzin! De smalle fles werkte hier niet, die speen raakte ze elke keer kwijt.
    Ik vind het hele fijne flessen!

8. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er verschillende spenen voor die flessen? Ik heb de brede fles en gebruik gewoon die speen wat daarbij zat. Wat voor fase is die dan?

9. LesleyS

LesleyS Actief lid

17 jun 2013
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt fase 1 tot en met fase 4 spenen geloof ik. Check even op bol.com bijvoorbeeld

10. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Bij de online drogist kun je alle maten krijgen, zowel smal als breed. Wij gebruiken thuis de brede en bij mijn ouders staat de smalle fles. Geen enkel probleem, drinken doet hij toch wel!

11. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik gebruik zowel de brede als de smalle en hij drinkt uit beide goed. Ik moet wel zeggen dat we bij de smalle al de fase 2 speen er op hebben zitten en bij de brede de fase 1 speen. Dus volgens mij heeft de brede fles met fase 1 een iets groter gaatje.

12. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah ik zie het al, bij de flessen wordt standaard fase 1 geleverd :)

13. mags86

mags86 Lid

9 dec 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand ervaring met de smalle spenen snel vervangen?

Zoontje heeft verborgen reflux en blijft voorlopig nog uit fase 1 drinken. Ik zie niks geen verandering aan het gaatje en toch begint de speen na 3 à 4 weken slapper te worden zo lijkt het en drinkt mijn zoontje te snel en gulzig waardoor hij meer teruggeeft.

Ik kook de fles nu niet meer dagelijks uit maar 1X per week.
    Draai de dop extra strak.

Elke 4 à 5 weken nieuwe speen aanschaffen..

14. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik heb het ooit ergens in folder gelezen dat brede hals is beter niet te gebruiken dat verstoort mond ivm praat en tanden. Geen idee welk folder het was maar ik dacht toen dan geen brede hals ;)

Als je zoontje snel drink kan je 1-2-3 speen proberen maar indd dr brouwn spenen zijn waardeloos erg zacht er past ook difrax op geloof ik. Mijn dochter drinkt(dronk) ook erg snel 5min maat ik geloof dat ik tot nu toe maar 2x nieuwe had gekocht dus 4 spenen in totaal binnen 14mnd. Ik gebruik nog steeds speen s(1)

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'flesvoeding'

Deel Deze Pagina