slofjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Polletjepiek, 9 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wat vinden jullie van deze slofjes.

Omdat onze meid zich begint op te trekken ben ik al een tijdje opzoek naar leuke, warme slofjes en kwam deze tegen via Oxxy's. Is het wat? En zijn ze ook geschikt om op te (leren) lopen?
    Tips zijn altijd welkom.

2. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    ja hoor ze zijn prima, mijn zoontje heeft ook op leren slofjes leren lopen.
    Er zijn heel veel verschillende en ook heel veel leuke!

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Zijn ze anti-slip???
    Wij hebben een gladde vloer en aaliyah loopt nu. Maar de slofjes die ik kan kopen in de winkel zijn of van stof (dus spekglad) of een harde zool hebben (niet flexibel en dus slecht voor de voetjes).

4. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ik heb ook zoiets.. werkt perfect. zoontje staat hiermee toch iets beter als met alleen sokjes en stapt er ook al een beetje mee.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ze zijn prima om te leren lopen........vind ze persoonlijk alleen niet zo mooi.
    Ik hou meer van schoen of laars modelletjes(maar dan toch slof) maar das een kwestie van smaak

6. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    oxxys zijn prima om op te leren lopen, maar persoonlijk vind ik ze spuuglelijk, en ben ik meer voor de collectie van babypaws.nl !!!

7. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Aapies babyschoenen/ sloffen zijn ook erg fijn heeft die van ons op leren lopen. Zijn leren slofjes met antislip suede onderkant.
    En niet duur 15,00 per paar geloof ik. Ik zag dat ze ook leuke winterlaarsjes hebben maar die vond mijn vriend vor meiden :(

Leren babyslofjes | Babyschoenen

8. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Persoonlijk niet echt meisjesachtig. Maar gaat toch wel om kwaliteit toch. Zou zelf eerder roze kiezen denk k voor meisjes.

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier ook alleen babypaws!

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik heb die en ben het eigenlijk wel me tje vriend eens. Zijn wel echt meisjeslaarsjes vind ik

11. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Zijn oxxy's, baby-paws ed ook bij winkels als prenatal te koop? Ik vind het wel prettig om ze eerst even te bekijken en te voelen hoe het voelt zeg maar.

12. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Nee voor zover ik weet zijn in ieder geval Baby Pwas niet te koop bij Prenatal. Maar op de website van Baby Paws staan wel verkooppunten (meestal verkopen kinderkledingwinkeltjes ze), misschien zit er één bij je in de buurt.

Ook ik ben een Baby Paws fan. Mijn oudste had altijd Boumy's, maar Baby Paws vind ik een betere pasvorm hebben. Plus dat ze zulke schattige meisjesmodellen hebben..

13. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Mijn zoontje heeft Zootjes, heel erg fijne dingen, alleen ook niet echt supermooi of zo. Maar ze zijn zacht, flexibel, antislip en makkelijk aan te doen en NIET makkelijk uit te trekken.
    Ik vind die babypaws wel leuk, maar zijn die ook makkelijk aan te trekken? En trekken jullie kindjes die niet uit?

Deel Deze Pagina