hoi meiden, ik vroeg me af welk speelgoed leuk is voor een kindje van 9 maanden (het is een jochie) Hebben jullie een idee? ik totaal niet! zodra ik die speelgoedwinkels inloop dan weet ik het niet meer...
ik heb gister bij de Trekpleister een boekje gekocht van Fisher Price was nu in de aanbieding dus weet niet of ze ze nog hebben hoor! het is een elektroninsch boekje die als je de pagina's omslaat kinderliedjes zingt, telt hoeveel beestjes er op de blz staan, welke kleuren etc heeeeeel leuk! (heb hem gekocht voor mijn meisje voor sinterklaas) kost nu maar 8,- misss een idee??
Mijn dochter heeft ook zon soort boekje gekregen voor dr eerste verjaardag. Volgens mij van v-tech en die zingt alleen verschillende liedjes, hij telt niet enz. Je hebt ze in 2 varianten, voor jongens en meisjes dus. Ze is nu nog steeds gek op dat boekje, hihih!
Boekjes worden nu idd leuk. Verder bijv. de Babywalker van V-Tech. Kan 'ie nu op de grond mee spelen en straks ook meelopen. Verder hebben wij veel speelgoed van V-Tech in huis. Leuk en educatief spul. Als je op de website van V-Tech zelf kijkt zie je ook wel vanaf welke leeftijdscategorie iets is. Geluidjes, dingetjes die ze open en dicht kunnen doen ofzo. Die van ons vindt dat nu helemaal geweldig. En van Fisher-Price hebben we een aap op een bal. Als je die bal rolt maakt het aapje allerlei geluidjes. Vindt hij erg leuk om achteraan te kruipen!
* auto, treintje, telefoon, hondje etc aan een touwtje om voor te trekken tijdens het kruipen en later lopen * Nijntje blokken om te stapelen * Grote plastic auto's (volgens mij van Little Tikes ofzo) * Muziektelefoon van Chico (maakt allerlei geluidjes en heeft veel verschillende muziekjes, maar heel zacht, dus niet schadelijk voor de oren) * Voor op de groei: Little People * Muziekbal om achter aan te kruipen * Liedjesboek van V-tech
jay is helemaal wild van deze dingetjes http://images.intertoys.nl/Images/Products/Viewer2/567441.jpg
is heb je hier ook iets aan ella : Alles over Kinderen: babyspeelgoed. Waar speelt een baby mee? Nijntje lees boekje Nijntje ver guren voor in bad te koop bij blokker , zag ze toevallig staan . ik weet dat je gek op nijntje bent hihi. Boekjes met geluidjes Een bal waar ze verguren in moeten doen. Ik heb 1 van me zelf daar speeld nieke al mee heel leuk om te zien.
Jesse is nu ook helemaal gek van zijn vormenstoof en zijn stapelbekers. Kan zich hier echt heel lang mee vermaken in de box. Buiten de box zijn zijn favourite speeltjes de babywalker van Vtech (met activitycentre), Jesse trekt zich hier ook al aan op, balletjes vindt hij ook helemaal geweldig en duplo is hier ook een favouriet (vooral lekker lawaai maken als de blokjes nog in de bak zitten ).
De vormenstoof is hier in trek en ook zo'n ding waar je ringen om heen moet doen.. (heb dan wel een meisje, maar dit speelgoed is unisex )