welk speelgoed is leuk voor een kindje van 9 maanden?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ella27, Oct 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    hoi meiden,

ik vroeg me af welk speelgoed leuk is voor een kindje van 9 maanden (het is een jochie)
    Hebben jullie een idee? ik totaal niet! :) zodra ik die speelgoedwinkels inloop dan weet ik het niet meer... ;) ;)

2. pinguin

pinguin Bekend lid

Apr 8, 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    ik heb gister bij de Trekpleister een boekje gekocht van Fisher Price
    was nu in de aanbieding dus weet niet of ze ze nog hebben hoor!
    het is een elektroninsch boekje die als je de pagina's omslaat kinderliedjes zingt, telt hoeveel beestjes er op de blz staan, welke kleuren etc
    heeeeeel leuk! (heb hem gekocht voor mijn meisje voor sinterklaas) kost nu maar €8,-
    misss een idee??

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Mijn dochter heeft ook zon soort boekje gekregen voor dr eerste verjaardag. Volgens mij van v-tech en die zingt alleen verschillende liedjes, hij telt niet enz. Je hebt ze in 2 varianten, voor jongens en meisjes dus. Ze is nu nog steeds gek op dat boekje, hihih!

4. Fransa

Fransa Niet meer actief

Boekjes worden nu idd leuk.
    Verder bijv. de Babywalker van V-Tech. Kan 'ie nu op de grond mee spelen en straks ook meelopen.

Verder hebben wij veel speelgoed van V-Tech in huis. Leuk en educatief spul. Als je op de website van V-Tech zelf kijkt zie je ook wel vanaf welke leeftijdscategorie iets is. Geluidjes, dingetjes die ze open en dicht kunnen doen ofzo. Die van ons vindt dat nu helemaal geweldig.
    En van Fisher-Price hebben we een aap op een bal. Als je die bal rolt maakt het aapje allerlei geluidjes. Vindt hij erg leuk om achteraan te kruipen!

5. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

* auto, treintje, telefoon, hondje etc aan een touwtje om voor te trekken tijdens het kruipen en later lopen
    * Nijntje blokken om te stapelen
    * Grote plastic auto's (volgens mij van Little Tikes ofzo)
    * Muziektelefoon van Chico (maakt allerlei geluidjes en heeft veel verschillende muziekjes, maar heel zacht, dus niet schadelijk voor de oren)
    * Voor op de groei: Little People
    * Muziekbal om achter aan te kruipen
    * Liedjesboek van V-tech

6. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

wat mijn kind helemaal geweldig vind is de sta en leer giraffe van fischer price.

7. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    thanks meiden voor de tips!!!
    ik schrijf het ff op , voordat ik naar de winkels ga!

8. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    is heb je hier ook iets aan ella : Alles over Kinderen: babyspeelgoed. Waar speelt een baby mee?

Nijntje lees boekje
    Nijntje ver guren voor in bad te koop bij blokker , zag ze toevallig staan .
    ik weet dat je gek op nijntje bent hihi.
    Boekjes met geluidjes
    Een bal waar ze verguren in moeten doen.
    Ik heb 1 van me zelf daar speeld nieke al mee heel leuk om te zien.

9. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Jesse is nu ook helemaal gek van zijn vormenstoof en zijn stapelbekers. Kan zich hier echt heel lang mee vermaken in de box. Buiten de box zijn zijn favourite speeltjes de babywalker van Vtech (met activitycentre), Jesse trekt zich hier ook al aan op, balletjes vindt hij ook helemaal geweldig en duplo is hier ook een favouriet (vooral lekker lawaai maken als de blokjes nog in de bak zitten ;) ).

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    De vormenstoof is hier in trek en ook zo'n ding waar je ringen om heen moet doen..

(heb dan wel een meisje, maar dit speelgoed is unisex ;))

Share This Page