Wat zou het kosten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gezond, 26 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Wat zou het kosten per uur ongeveer denk ik dat wel te beantwoorden is om...

1. een schuurtje af te breken, te verhuizen en op plaats van bestemming weer op te bouwen (incl. de vloer van tegels)?

2. de bestrating eruit te halen, te verhuizen en op plaats van bestemming weer erin te leggen?

3. het laminaat er uit te halen, te verhuizen en in een andere woning er weer in te leggen?

Heeft iemand enig idee?

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wil je het zelf gaan doen, of door een bedrijf laten doen?

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik kan het niet zelf helaas... En aangezien ik alleenstaande moeder ben heb ik ook geen partner die het even kan doen...

Dus ik vrees dat het door een bedrijf gedaan moet worden...

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Als het door een bedrijf moet worden gedaan, denk ik dat het even duur is om een nieuw schuurtje te laten plaatsen, kosten iets van 1000 euro
    -de bestrating ligt eraan hoeveel meter het is en grote of kleine tegels
    -laminaat, afhankelijk of het geplakt is, en volgens mij is het heel moeilijk om laminaat er weer in te leggen aangezien het vaak is gezaagd bij het leggen in de vorige ruimte.
    Ik zou een offerte opvragen, al met al moet je denken aan zo`n 3000 euro.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ken je niet iemand die het 'zwart' kan doen?
    Dat zal je aanzienelijk veel geld gaan schelen.

Zelf de tegels eruit halen, scheelt ook een bult geld.
    Zie dat je in de omgeving van Emmen woont, ik ken een stratenmaker die erg goedkoop werkt. Hij woont volgens mij ergens in Pekela ofzo.
    Heb eventueel wel zijn nummer voor je.
    Hij heeft bij mijn moeder gelegt, bij 2 vriendinnen van mij, en ook nog bij 1 van de ouders van een vriendin. En iedereen is zeer tevreden over hem, hij werkt goed en goedkoop.

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Met 3000 euro gaat het me niet lukken... Kan ik beter alles nieuw kopen geloof ik ;)

Je mag me altijd zijn nr doen Consider...
    Ik ken weinig mensen die ook daadwerkelijk willen helpen.. Ze hebben allemaal andere dingen te doen als ik ze moet geloven...

7. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Nou dan zal ik snel klaar zijn met die mensen!
    Er is altijd wel een gaatje ergens om te helpen al is het maar een half dagje!

Wanneer verhuis je?
    En is het een huis waar je voor uitgeloot was?

Gr

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nou precies... en dat is dan familie en noemt zich vrienden...

Ik sta zelf altijd voor iedereen klaar om te helpen daar waar ik kan... maar als ik eens iemand nodig ben is er niemand thuis...

Ik wil zo snel mogelijk verhuizen... ;)
    En evt. de woning waarvoor we donderdag moeten dobbelen...
    Ik ben dus nog niet uitgeloot... Ik moet mezelf er nog in dobbelen ;)

Maar als ik wordt uitgeloot wil ik nog steeds verhuizen.. dus moet ik op zoek naar een andere woning...

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Alle bedragen hangen ook af van het formaat etc.
    Een kamertje of een heel huis leeg halen en weer vullen met laminaat is nogal een verschil.
    Ook qua schuurtje / berging. Is het goed te demonteren, hoe ga je het verplaatsen (vrachtwagen / trailer etc.). Kosten huur van vervoer. Hoe is het met de fundering van de plek waar het schuurtje weer op komt, kan daat zomaar op grond of moet daar meer mee gedaan worden.
    Bestrating idem. Hoeveel m2, hoe is de nieuwe ondergrond, kosten aantrillen etc. etc. etc.

Denk niet dat iemand hier zo een zinnig antwoord op kan geven.

Succes met verhuizen!

Elmo

PS denk dat het per uur helemaal lastig is, per klusje is het misschien nog makkelijker af te spreken met iemand.

10. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ja ik begrijp je helemaal hoor,in mijn familie/vrienden kring precies het zelfde,dag en NACHT sta je voor ze klaar maar bel jij een keertje voor een kleinigheidje,geven ze niet thuis!

Nou ik ga voor je duimen , waarom wil je eigenlijk verhuizen?

Gr

11. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Zet je klusjes op werkspot.nl. Is net een soort Marktplaats en dan krijg je verschillende offertes.

Misschien een idee?

Groetjes,
    Josien

Deel Deze Pagina