Nou even mijn ding kwijt aan jullie allemaal! Vandaag moet ik ongi worden,, en ben het nog niet... vorige maand was ik meteen smorgens vroeg ongesteld,, en ook echt heel erg al... nu werd ik vanmorgen wakker en nog niet ongi dus dan krijg je toch weer hoop! ben al wel 10 keer wezen kijken vandaag of het niet al was gekomen...maar nee nog steeds niet! Ook was ik vanmorgenwat misselijk toen ik net uit bed was, en mijn temperatuur ligt nog steeds hoger als normaal, heb ook al de hele week buikpijn steekjes enzo....en ook snel moe en moet wat vaker plassen,,, maar vorige maand heeft mijn lichaam mij ook erg voor de gek gehouden dus is best moeilijk je denkt dan toch van wie weet.... Ik hoop zo dat mijn ongi weg blijft,,, als ik morge nog niet ongi ben ga ik een test kopen! Echt spannend allemaal,,, je krijgt hierdoor toch hoop! Vinden jullie ook niet : Zijn er nog meer die in spanning afwachtten : Succes allemaal
Spannend meid! Ongi, denk erom, blijf weg! Wel fijn dat je temp hoog is. Helaas kan die ook wel eens ineens zakken, maar daar hopen we niet op. Laat je morgen even weten hoe de test was? In welke ronde zit jij? En hoelang is je cyclus? Succes!
Hejj annie1979 Dank je wel! Ik hoop ook echt dat de ongi wegblijft,, voel nog niet iets aankomen ook heb nog steeds de pijn die ik de hele week al heb maar dat zegt helaas niet altijd wat.... zit nu in de 3e ronde.... heb een cyclus van 28 dagen... Spannend! Ik hou je op de hoogte!
Ik wacht ook in spanning af. Ben nu drie dagen overtijd, en heb zojuist nog negatief getest. Probeer het ws morgen nog een keer, maar dan met ochtendurine.
Ik ben helaas net ongi geworden! Je lichaam kan je toch echt voor de gek houden.... Maar goed,,, deze nieuwe ronde gaan we er weer voor! Ik hoop voor jou op een positieve test liesben! SUCCES! xx
nou bij mij ooknog steeds niks hoor dus als er morgen nog niks is ga ik weer testen. wel heb ik t gevoel dat t eraan komt,maar you never know angje: jammer van de duivels zeg! maar idd op naar de volgende rond..hoop dat t volgende maand raak is ! en liesben, je maakt MIJ zelfs zenuwachtig hoop echt voor je dat je gewoon hartstikke zwanger bent!