ik heb een vraagje. ik ben zondag opgenomen in het ziekenhuis met hevige pijn in de onderbuik.De gynicoloog denkt een blaasontsteking er werd een echo genomenen hij zag een mooie ronde zwangerschapsring maar geen vruchtje nu moet ik donderdag terug om een bloedafname en s'avonds voor een echo voor terug te kijken mijn hcg hormoon was goed gestegen dat wel.Want het kan dat het te vroeg is daarvoor donderdag terug. Wat denkt u? groetjes evi
Hoi Evi, bij 5 weken en 6 dagen kun je met een geavanceerd echo-apparaat het hartje zien kloppen, maar helemaal zeker is dat niet. Wel kunnen ze zien of de zwangerschapsring is gegroeid in die 5 dagen. Dat gaat namelijk best hard. Dus niet schrikken als ze donderdag het hartje niet zien kloppen, dan kan het dus best zijn dat het nog een paar dagen te vroeg is. Als de ring niet gegroeid zou zijn, vertellen ze je dat ook meteen. Die meten ze namelijk elke keer op. Het is dus spannend en afwachten geblazen. Ik denk trouwens dat je misschien wel nog een keertje terug moet voor een echo, of het nu wel of niet goed zit. Het is nog zo vroeg allemaal Groetjes Brigitte