Hoi Allemaal, Mijn zoontje is nogal een langslaper 's nachts, maar het probleem is dat hij elke ochtend nat is op zijn buik. Vanmorgen was zelfs zijn volledige pyamabroekje nat. Hij slaapt altijd op zijn buikje. We zijn al naar een maatje groter gegaan (maat 5) maar dat helpt dus helmaal niks. Wie oh wie heeft de gouden tip??? Liefs, Wup
Hier helpt het om rand van de pamper naar binnen te vouwen. Ik heb ook een buikslaper. Heb ook wel eens gehoord dat de luier achterste voren ook kan helpen bij buikslapers. Heb het zelf nog niet geprobeerd
Denk lees ff mee, want mn zoontje is ook 9 van de 10 keer doorweekt! Hij drinkt ook best veel overdag, maar slaapt ook meestal op zn buik, ga het ook is proberen!!!
Een oefenluier gebruiken i.p.v. zo'n gewone luier. Vaak zit namelijk de luier goed strak als je ze 's avonds naar bed brengt, maar tijdens de nacht wordt dat buikje een stuk platter en gaat de luier wijken. Die oefenbroekjes/luiers zijn helemaal elastisch rondom en sluiten goed aan. Wij hadden hetzelfde probleem en sinds we 's nachts van die broekjes zijn gaan gebruiken (je weet wel Huggies trainers/up &g etc.), geen lekkage meer gehad bij de buik.
's nachst nog verschonen ga ik niet aan beginnen. Hij wordt dan té wakker. Die oefenbroekjes, zijn die niet veel te ruim? Ik heb maar een heel smal ventje.
Hier is al eens eerder een topic over geweest. Daar kwamen op een gegeven moment de tips om grote maandverbanden overdwars bij de buik in de luier te plakken. En een inlegluier bij de luier in scheen ook te helpen. Succes!
pampers active fit met een maantje op de verpakking speciaal voor s`nachts dat zijn de enige pampers waarin mijn dochtertje droog blijft s`nachts. misschien heb je er wat aan.
Hier dus ook dat probleem. We gaan morgen ook maar proberen of een luier andersom werkt. Het ging een tijdje weer goed, maar nu alweer een paar ochtenden kletsnat. Hier maakt het merk luier trouwens niks uit. Hij lekt bij allemaal door.