I know...maar als morgen de ongi maar niet komt, geeft dat hopelijk ook wat zekerheid. En heb t gelukkig morgen heel druk, dus ook niet te veel tijd om erover te piekeren Heb nog 1 test liggen, dus morgen vroeg slapen, dan is het gauw vrijdag! Hoe reageerde je man op het blijde nieuws? en ga je het je omgeving gelijk al vertellen of wacht je nog even?
jaja mannetje vind het ook leuk, alleen hadden we het niet zo snel verwacht. een vriendin weet het heb me moeder ook een mail gestuurd, heb ik niet zoveel contact mee. heb nog 1 oma, maar die had het laatst erover dat ze het niet leuk zou vinden als we nu alweer 1 erbij kregen, we zouden dan het kind niet alles kunnen geven.
Fijn dat je man er ook blij mee is, is tenslotte toch het belangrijkste dat jullie er blij mee zijn! Hopelijk reageert de rest van de omgeving ook positief! Hier nog geen ongi te bekennen. Gisteravond laat en vanochtend wel wat last gehad, maar dat is nu weg. Heb helaas vanochtend niet kunnen tempen. Mn hoofd gloeit alleen wel helemaal, zonder dat ik t echt warm heb..
Ja, vind t ook superspannend! Nog steeds geen ongi! Wel beetje zwaar gevoel in m'n buik, maar anders dan bij ongi.. Ga morgenochtend testen... Jij nog last van je borsten Moui? En nog andere kwaaltjes? Ben benieuwd naar je test, heb je ook een foto?
Ik duim voor je Isis spannend meid Mijn buik begint ook iets te zeuren, vanaf gisteravond pas (vandaag de hele dag links/recht/midden in de onderbuik) Mijn man zegt dat ik zwanger ben, sinds 5dpo en ik heb een tempdip heb ik nooit gehad in de 2,5 jaar dat ik temp (van voor de zwangerschap van onze dreumes temp ik al)
Moui: Lekker toch dat je verder nergens last van hebt Lekker genieten! Adora: spannend allemaal! Klinkt goed wat je vertelt! Zou zo leuk zijn als we alle 3 een positieve test hebben! Ik heb eerder ook nog geen tempdip gehad, nu dus ook voor t eerst. Al moet ik wel zeggen, ik ben nog niet zo lang aan t tempen, net een paar maanden. Verder hier nog steeds geen ongi! Ook nog geen ongi-gevoel, dus het begint ontzettend te kriebelen om te testen!! Maar ik wacht nog maar even geduldig tot morgenvroeg.. Hopelijk kan ik een beetje slapen Vind het zo spannend!! Het zou voor ons de eerste zijn..Dus nog geen ervaring met eerdere zwangerschappen. Hoop echt dat ik een 2e streepje zie morgen..durf er haast niet op te hopen
sorry voor offtopic adora, zie net in je handtekening staan 29-09-2010 onze droom is een vlindertje geworden. die dag was mijn opa in 1922 geboren en nu in 2010 mijn beste vriendin haar zoontje. hoop zo dat jij ook positief test adora! *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* een beetje babydust erbij naar jullie kant op!
Lief van je Moui.... dank je voor het duimen Isis, ik hoop ook dat we alle drie septembermama's worden Ik vind het zo spannend dat je morgen gaat testen ik duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim.........
Wat lief van je Adora!! Ik duim ook voor jou!! Zo toch super zijn als we alle 3 septembermama's mogen worden!! ik hou jullie natuurlijk op de hoogte
Waar ben je, ik zit hier in spanning te wachten op je testje Ondertussen heb ik zelf maar getest............ vanmorgen (10dpo) een kruidvattestje en matcare gedaan en ja er staan, binnen de tijd licht rose streepjes die even breed zijn als de controllelijn Jippie... ik ben precies 3 maanden na mijn miskraam weer zwanger!!!
Adora gefeliciteerd!! Super!!! Ik heb vanochtend weer getest, er lijkt weer een licht streepje te staan, maar niet duidelijk genoeg om te juichen, want twijffel of het niet nega is (again) :s vandaag 2 dagen overtijd zou het streepje toch duidelijker moeten zijn.. Wel Nog een temp van 37.1 en geen krampen of ongi te bekennen!
dames..ik heb nog eens goed gekeken, ik weet zeker dat er een licht streepje staat!! heb vergeleken met de test van 12 dpo, en het streepje is nog steeds heel licht, maar wel duidelijker! had gehoopt op een knaltest natuurlijk..maar er staat duidelijk een streepje! woei zou het dan toch zo zijn??