zijn dit voortekenen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door truusjes, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truusjes

truusjes Actief lid

14 aug 2011
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 truusjes, 17 okt 2011
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
    hallo

mijn nod is 22e...

heb al zeker ruim 4dgn last van misselijkheid van opstaan tot naar bed
    en na het eten vol gevoel
    pijn in onderrug....laag
    borsten zijn pijnlijk soms felle steken
    rondom me navel doet het sinds gister zeer (op me buik)
    af en toe steekjes onderin
    me ontlasting is hard en donker...
    ook kan je de klieren zien bij me borsten..

en gister wat korrelige afscheiding...

kunnen dit voortekenen zijn???

meestal 2dgn voor me NOD heb ik alles gevoelige borsten en mensturaite krampen...

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

Mijn nod is de 23e

en ik herken het heel erg wij hebben behoorlijk gewerkt rondom de vruchtbare dagen.

ik heb ook gevoelige borsten niet normaal,
    vorige week een paar uur lang flinke steken bij mijn schaambeen gehad,
    enorm misselijk bij mij begint het in de middag tot spugen in de avond.
    blauwe aders over borsten
    gevoelige buik onderbuik
    hogere lichaamstemp met warmte aanvallen.
    afkeer van eten en drinken en geur ruik alles.
    enorm moe
    ik heb iedere maand van eisprong tot menstruatie pijn in buik nu helemaal niet !
    Ow ja ik heb vreselijk last van mijn darmen
    hele harde donkere ontlasting en moet wel 6 keer per dag lijk wel een konijn

We wachten hier maar af !

3. truusjes

truusjes Actief lid

14 aug 2011
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    warmte aanvallen heb ik ook en snachts koude voeten....

en meerdere keren ontlasting..!

ben heeel benieuwd ook hier hard gewerkt;)

4. marilouise

gelukkig dat ik niet de enige ben, mijn misselijkheid is net weer begonnen en ik heb dus ook echt nergens zin in het enige dat ik nu dus kan verdragen is paar slokken koffie en spa rood.

nu dwing ik mezelf wel te eten sávonds omdat ik s'middags ook al niets binnen krijg maar tot nog toe al 3 avonden op rij de avondmaaltijd eruit gegooid.

hoop wel snel duidelijkheid te krijgen!

5. marilouise

ow ja die koude voeten is niet normaal meer alleen in de avond en nacht heb ik normaal nooit, man vindt me ook niet leuk meer ik warm ze op aan hem.

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Dat herken ik ook wel,

Wij hebben rond mijn ei sprong ook flink geklust, heb een paar dagen later echt onwijs veel last gehad van steken vooral in mijn zij, en in mijn onderbuik niet normaal meer. Nu heb ik nog steeds hele lichte steekjes, zat eerst zelf aan innestelingspijn te denken, maar misschien is het ook wel gewoon ontpillen ( weet iemand of dat bij het spiraaltje het zelfde geval is) ben overigens niet misselijk. Maar heb het wel weer enorm koud, en dan weer warm. Maar goed afwachten duurt zo lang :S mijn NOD is ook de 23e dus ja nog maar even afwachten dus.

7. Leo96

Leo96 Niet meer actief

Hoi, ik had rond mijn eisprong (tenminste denk dat het mijn eisprong was) bloedverlies een dag en daarna kreeg ik buikpijn onderin.Gelukkig rond die tijd genoeg geklust! Heb nu ruim een week later nog steeds buikpijn onderin, geen steekjes maar continu zeurderig, merkte gisteren dat vrijen ook pijnlijk is. Het is mijn eerste cyclus na stoppen van de pil. Ook huileriger en minder eetlust/soms wat misslijk, obestemd gevoel.
    Moet nog tot 23e wachten met testen.....pfff duurt lang! :$
    Gezellig meerderen met NOD 23-10! hopenlijk testen we allen pos!:D

8. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ leo96 ja echt leuk :) ik hoop het ook, maar ja de eerste ronde ik heb niet zo veel hoop eigenlijk :( maar goed hou natuurlijk altijd hoop hihi! Wordt jou vriend ook gek van wat als wat als ;) mijn vriend heeft echt zoiets we zien wel wanneer het komt haha.

9. Leo96

Leo96 Niet meer actief

Hoi Annet1985, ja dat had ik eerst ook wel, dat idee van zal wel niet de eerste keer raak zijn maar denk dan ook weer van:het kan ook wel zo zijn! En dan voel ik weer dingen dus ga dan weer denken dat het wel zo is. Pfff vindt het eigenlijk heel vervelend dat het me zoveel bezighoudt....de mannen lozen hun zaad en hoeven niets in hun lichaam te voelen, lijkt me zo makkelijk! Maar ze missen wel het wonder van zwanger zijn en dat zou ik niet willen missen!
    Hij wordt er nog niet gek van gelukkig, tis zijn eerste, wordt mijn vierde....probeer ook wel enigszins mijn mond er over te houden :cool:.
    Hadden jullie het lang van te voren al over kinderen krijgen en wordt dit jullie eerste zwangerschap?

10. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ja ik voel ook vanalles heel raar :( kun je ook ontpillen na het spiraaltje misschien stomme vraag hihi! Wat leuk 4 kids straks hoe oud zijn ze? Ja dit mocht het lukken ons eerste kindje! En we hadden het ervoor ook al wel over! Maar ik ben het type waar ik ergens vol van ben heb ik het vaak over hi hi! Lang leve het forum :)

11. marilouise

hi dames vanavond ben ik eindelijk eens niet misselijk laat ik het zo zeggen minder misselijk maakt me wel onzeker !

12. Leo96

Leo96 Niet meer actief

@annet1985, weet het eigenlijk niet van het "ontspiralen", ik ging na de spiraal gelijk aan de pil. Ik denk wel dat het scheelt welke spiraal, Mirena of koper, in de Mirena is de hoeveelheid hormonen wel veel minder waardoor het denk ik minder ontwenning geeft als hij eruit gehaald is als bij de pil.
    Mijn kids zijn 10-bijna 8 en net 6, meisje-meisje-jongen. Een lekker stel die wel zin hebben in een broertje of zusje!
    Spannend hoor de eerste! Hoop dat het snel raak is!
    @Marielouise: Ik was nooit eerder dan na 6 weken misselijk....in de 4 zwangerschappen die ik heb gehad. Ben nu ook niet misselijk en heb er best nog wel vertrouwen in, het voelt gewoon alsof het raak is....;)

13. truusjes

truusjes Actief lid

14 aug 2011
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier is de misselijk zeker aanwezig
    en met liggen pijn in onderrug
    en soort achtige ongi kramp..en borrelen onderin..
    en warmer als anders en pijnlijke borsten en aderen...

pffff hoop past bij me ongi...niet de misselijkheid en hele erge pijnlijke borsten

14. marilouise

Ik ha gisterenavond te vroeg gejuicht met niet meer misselijk, ik was enorm onzeker en sprak dit uit dus man me troosten en opeens misselijk heb alles onder gespuugd 1 x naast het bed en 1 keer op het toilet, dus we konden nbog even flink aan het poetsen.

Ik vind het gewoon zo spannend omdat ik niets herken van onze zoon, toen testte ik ook pas heel laat had er helemaal geen erg in, wel heb ik precies dezelfde steken gehad en ook mijn borsten dat had ik toen ook.
    De misselijkheid is helemaal nieuw voor mij en zeker in de avond!

15. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ marilouise bah dat is ook vervelend :( heb je al een restje gedaan? Ja misschien wil je het niet horen maar kan het niet een buikgriepje zijn? Ik hoop natuurlijk voor jou dat je gewoon zwanger bent :)! En de ene zwangerschap is de andere niet;)

16. marilouise

ik heb nog geen testje gedaan durf het niet aan.

Ja maar buikgriep heb je toch niet bij vlagen ik kan in de morgen gewoon ontbijten en sta ik fris en fruitig op, maar later op de dag is alles teveel, van het weekend ga ik testen !

17. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Nou meid ik hoop dat je testje positief is :) ik heb zondag ongeveer mijn nod dus ga dinsdag testen denk ik !

18. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    hou meiden mag ik me ook bij jullie aansluiten..
    ik heb mijn vanaf mijn ei die was op rond 6 begonnen tot 12 a 13 rond gelopen met pijn in mijn linker lies en sinds vorige week is het in eens weg en zit nu te wachten op ongi, wel worden mijn borsten steeds gevoeliger van die rare trekjes heb nog nooit eerder gehad...en beetje misselijk ook heb ik nog nooit echt mijn ongi aan kunnen voelen dus ben benieuwd... hoop zo dat zwanger ben heb namelijk in juli mk gehad met 8 weken duim ook allemaal voor jullie

Deel Deze Pagina