Hoeveel eitjes na clomid normaal?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Whitepearl, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik heb een kuur clomid gehad omdat ik geen eisprong heb.

Nu heb ik op dag 10 cyclus echo gehad en ik had 1 eitje van 15 millimeter

Nu heb ik 2 dagen later op dag 12 echo gehad en nu heb ik 3 eitjes 1 van 13, 1 vAn 15 en 1 van 19 millimeter en nog een paar kleintjes maar die deden er niet toe.

Nu kwam ik thuis en dacht ik zijn dat niet te veel eitjes en heb ik nou niet grote kans op een meerling?

Ze heeft er niks van gezegd of uitgelegd.

Iemand hier ideen of ervaringen mee?

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Nee hoor. Meestal groeit de grootste uiteindelijk door en verdwijnt de rest. Mocht dat niet het geval zijn, dan breken ze de ronde af (mag je dus geen gemeenschap hebben). Ik heb er vaker 3 gehad in het begin en uiteindelijk bleef er eentje over.

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Met clomid kan het alle kanten op; soms groeit er 1, soms groeien er meer maar dan groeit niet alles door, soms groeien er meer en groeien ze allemaal door; dan krijg je advies om het niet te proberen. Je weet het nooit met dat spul.

4. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    De eerste 5 pogingen had ik er elke keer 2
    De 6e poging 3 maar omdat t toch al 5x mislukt was toen toch Iui gehad.. Daaruit zwanger geworden (van een tweeling)

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik had er vaak maar één, een aantal keer twee en een keertje drie. Ligt er gewoon aan hoe je op Clomid reageert en dat kan ook van maand tot maand verschillen.

6. Daphne24

Daphne24 Lid

9 jan 2009
    46
    0
    0
    den helder
    Ik had er ook 3 en ik ben nu zwanger van 1 kindje.

De kans is heel klein dat je een drieling krijgt ;)

Deel Deze Pagina