Hele lijf moe?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door missl87, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missl87

missl87 Actief lid

6 jul 2015
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Sinds een paar dagen ben ik "intens" moe. M'n hele lijf voelt continue aan alsof ik een marathon heb gelopen. Ik ben al helemaal kapot van de trap oplopen :(

Herkennen meer mensen dit??

Zit nu in mn 7e week.. Dit blijft toch niet zo de hele zwangerschap :$

2. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Jaa herken het zeker... moe dekt de lading nog niet eens.. was echt uitgeput.. Ik ben nu 16 weken en heb nu ook hele actieve goede dagen dus er zit vooruitgang in haha. Maar kan nog wel vermoeidheidsaanvallen krijgen hoor. Ik hoop ook dat er nog wel wat meer energie komt... gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan! Tijd gaat zoooo snel!

3. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel normaal. Je lijf is hard aan het werken aan dat mensje in je buik! Rust waar het kan en misschien even de lift pakken voorlopig?

4. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Oja verschrikkelijk die moeheid...ik kan het me als de dag van gister herinneren en mijn dochter is 10 maanden ;)...gaat gelukkig over!

5. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Ja, herkenbaar, vooral vandaag! Vannacht was ik mega misselijk dus heb amper geslapen. Pfff. Echt kapot moe.

6. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Ik herken het ook! Afgelopen weekend was Ik in Duitsland op de camping. Na heen en weer gelopen te hebben naar t toiletgebouw was ik al kapot! (was dan ook wel een heuveltje) En heel snel kortademig.

Verder soms ineens slaap nodig en mn benen voelen erg moe aan.

7. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Kortademig, inderdaad. Moet hier 6 trappen op, bij mijn werk en ben sinds 2 weken echt helemaal buiten adem.

8. LenteVlinder

5 jul 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar, het liefst slaap ik de hele dag door. Zucht ik hoop dat dat zal afnemen

9. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ja bah. Het is voor een goed doel. Maar niet leuk soms. Ik heb ook nergens geen zin in.

10. TotosDawn

TotosDawn Niet meer actief

Nu 19 weken en nog steeds bij vlagen doodmoe. Maar met name de eerste 15 weken waren een ramp. 12 uur per nacht slapen redde ik het niet meer, vaak nog tussen de middag even slapen.

Goed naar je lijf luisteren! Rust nemen wanneer je rust nodig hebt :)

11. missl87

missl87 Actief lid

6 jul 2015
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat dit herkenbaar is! Kortademigheid herken ik ook, en volgens mijn man hijg ik snachts als een paard haha.

Heb trouwens net samantha's bevalling gezien op RTL 5. Man man man zit nog te janken.. zullen de hormonen wel zijn ;)

12. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Hier ook nog steeds doodmoe. Vanaf week 9 eigenlijk al, met hier en daar een goede dag. Hopelijk komt de periode van meer energie snel, want dit doet mijn huishouden niet echt goed :)

13. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Gelukkig nog meer dames met moeheid. Tijdens mijn vorige zwangerschap niet zoveel last van gehad, van de week terug gelezen wat 6 jaar geleden m'n symptomen waren maar stond er niet bij haha.

Ben pas net 4 weken en hoop dat het wat verbeterd anders kan ik m'n 4 keer sporten in de week wel vergeten..

Vroeg me wel af of er misschien nog fabeltjes over zijn als je erg moe bent, iemand een idee? Geslacht of meerlingen?

Deel Deze Pagina