hoi hoi hier ben ik weer na een tijdje zijn weg geweest ik hoop eindelijk dat ik nu eens positief test ik heb echt voor het eerst nog geen ongi tekenen ik voel mij niet echt ongi worden normaal heb ik altid 3 dagen van te voren al een veegje roze nu nog steeds niet ik ben smorgens na het eten wel misselijk en savonds maar voor de rest heb ik totaal niet het gevoel van ongi worden ik ben nu 30 dagen morgen mag ik testen ik hoop het zo alleen ik kan ook niet echt zeggen dat ik zwanger ben behalve dan het rare gevoel soms in de buik oooo ik hoop het zo wat denken jullie groetjes isabel
Succes ik hoop het voor je ! Ik mag zelf hopelijk vrijdag testen , en ik zou het voor deze maand echt niet weten ! knuffel M@rjon
hoi marjon ik hoop het ook verder hoop ik voor jou ook dat het raak is ik heb dan wel al 2 schatten van kinderen maar deze is ook zeer zeker welkom we wachten nu 5 maanden hopelijk is het raak dikke knuf isabel
Wij hebben ook al 2 schatjes , maar na de bbz in juni , hoopte ik snel weer zwanger te zijn , maar duurt jammer genoeg wat langer .. En onze derde is ook meer als welkom, dus ik hoop dat we snel eem extra stoeltje kunnen aanschuiven
ja idd ik heb nog steeds geen tekenen ben er zelfs saggie van geworden die onzekerheid mijn lichaam is altijd puntje precies en nu snik snik
Succes! Ik hoop voor je dat je binnenkort een positieve test in handen hebt! Voor iedereen hier trouwens...
Hoi! Het wordt idd spannend deze keer, het testen mag vanaf woensdag bij mij, maar heb geen idee of het raak is deze maand. Kan geen peil trekken op de symptonen, twijfel met de minuut. Veel succes allemaal! Groetjes!
hoi hoi bij mij is er nog steeds helemaal niks ik ben alleen sinds gistervond misselijk heb gister 2x gespuugt en vanmorgen werd ik om half 7 wakker en wt denk je ook gigantisch misselijk, moet echt opletten, voor de rest tja saggie, kn niks hebben pffff hoop dat de testen er vanmiddag zijn en dt ik snel kan testen groetjes
spannend isabel ! ~duim~duim~duim~duim~duim~duim~ met die misselijkheid zul je al wel vast denken dat ...............
hahahahha ik kon het vandaag niet laten en kon niet wachten tot de testen die ik had besteld er waren en wat denken jullie ik had bij de kruitvat er een gekocht heb de test gedaan en ja hoor na 10 min stond er een dunne plusstreep bij yes yes yes nu maar rustig aan doen en over een paar dagen nog eens testen maar een dunne plus streep is toch evengoed een streep of zie ik dat fout gr
dat zie je helemaal goed dan wil ik je heel voorzichtig proficiat wensen meisje.. doe het rustig aan. dikke knuf
heb weer een test gedaan en de streep was iets donkerder vandaag dus ik denk dat ik nu dan toch eindelijk echt zwanger ben yes yes yes ik ben zo blij en dank je wel lieve brit en alle andere groetjes