Heeft iemand ervaring met dit echobureau. Wij willen graag binnen nu en een paar weken een 4d echo laten maken maar er zijn zoveel bureau's dat ik niet precies weet waar.. Dit was nu een van de voordeligste die ik kon vinden.. maarja zijn ze ook goed of niet??
wij zijn anderhalve week geleden in delft geweest. vond het echt een heel lieve vrouw. legde goed uit. en de kleine wilde zijn benen niet voor zijn gezicht weghalen en daardoor uiteindelijk bijna 3 kwartier echo gehad ipv half uur zodat we wel goede beelden hadden. kregen ook super veel foto's mee zaten er geloof ik 8 in het pakket, zonder extra kosten .
De vrouw (Linda heet ze) in Oegstgeest heeft eerst ook altijd in Delft de echo's gedaan, maar doet het nu zowel in Oegstgeest als Delft. Ik denk dus dat het niet uitmaakt. Sinds een jaar zitten ze nu ook in Oegstgeest en dat loopt storm vertelde ze, maar ze deed het een half jaar geleden nog wel alleen. Ik ben in Oegstgeest geweest omdat dit voor mij toch dichterbij was en ik vond het super, mijn zus is zowel in Delft als Oegstgeest geweest en vond het allebei prima. Een voordeel aan die vrouw in Oegstgeest (vind ik) is dat zij ook heel lang medische echo's op het ziekenhuis heeft gedaan en ons met 17 weken al kon vertellen dat we met een gerust hart naar de 20 weken echo konden. Ze mag er natuurlijk geen officiële uitspraken over doen, maar ik vond het erg fijn! Wij kregen trouwens ook een extra echofoto mee omdat ze er een zo leuk vond!
Ik ben in delft geweest en was prima hoor En ook die mevrouw heeft een beetje naar de medische dingen gekeken