Babyvision in delft of oestgeest

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mavi derya, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Heeft iemand ervaring met dit echobureau. Wij willen graag binnen nu en een paar weken een 4d echo laten maken maar er zijn zoveel bureau's dat ik niet precies weet waar..

Dit was nu een van de voordeligste die ik kon vinden.. maarja zijn ze ook goed of niet??

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ze zijn goed, het was zeker geen telleurstelling. :)
    Ik was in Delft trouwens.

3. bloempje1983

18 jun 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij zijn anderhalve week geleden in delft geweest.
    vond het echt een heel lieve vrouw. legde goed uit.
    en de kleine wilde zijn benen niet voor zijn gezicht weghalen en daardoor uiteindelijk bijna 3 kwartier echo gehad ipv half uur zodat we wel goede beelden hadden.
    kregen ook super veel foto's mee zaten er geloof ik 8 in het pakket, zonder extra kosten .:D

4. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    #4 Doortje25, 29 mei 2012
    Laatst bewerkt: 29 mei 2012
    De vrouw (Linda heet ze) in Oegstgeest heeft eerst ook altijd in Delft de echo's gedaan, maar doet het nu zowel in Oegstgeest als Delft. Ik denk dus dat het niet uitmaakt. Sinds een jaar zitten ze nu ook in Oegstgeest en dat loopt storm vertelde ze, maar ze deed het een half jaar geleden nog wel alleen. Ik ben in Oegstgeest geweest omdat dit voor mij toch dichterbij was en ik vond het super, mijn zus is zowel in Delft als Oegstgeest geweest en vond het allebei prima. Een voordeel aan die vrouw in Oegstgeest (vind ik) is dat zij ook heel lang medische echo's op het ziekenhuis heeft gedaan en ons met 17 weken al kon vertellen dat we met een gerust hart naar de 20 weken echo konden. Ze mag er natuurlijk geen officiële uitspraken over doen, maar ik vond het erg fijn!

Wij kregen trouwens ook een extra echofoto mee omdat ze er een zo leuk vond!

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik ben in delft geweest en was prima hoor :)

En ook die mevrouw heeft een beetje naar de medische dingen gekeken :)

Deel Deze Pagina