kan iemand even meedenken?:)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Star87, 15 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    #1 Star87, 15 okt 2015
    Laatst bewerkt: 15 okt 2015
    Goedemorgen meiden,

Heb toch even jullie hulp nodig aangezien ik toen dacht, dat zal wel loslopen, ongesteld word ik toch wel. Maar nog niet, dus vandaar even mijn vraag.
    Het volgende;

Normaal gesproken de 3 keren dat ik heb getempt en ovu testen heb gebruikt, was mijn ovu test knalpositief, 2 dagen later eisprong. Eisprong wel eens op dag 14 of 15, verschilde een beetje.
    2 weken geleden begon ik weer met ovu testjes, begin altijd op dag 11 zodat ik hem niet mis. Maar zoals mijn temperatuur met temperatuur aangaf(elke dag zelfde tijd voor opstaan en rectaal) dat ik dag 12 mijn eisprong al had. De dag erna steeg de temp naar 37.0. Maar mijn ovulatietest was op de dag van eisprong dus ook knalpositief. Wat moet ik nu geloven?
    Volgens mijn temp was mijn eisprong die dag, en volgens mijn ovu test zou die op dag 14 moeten zijn.
    Verder niks bijzonder en sorry voor het warrige verhaal, maar ik vraag dit omdat ik dus geteld vanaf die temperatuur vandaag op 15 dpo ben en me temp nog 37.0 is. Of ik zou mn ongi nog kunnen verwachten omdat dpo niet klopt en ik vd ovu test moet uit gaan en 13 dpo ben.
    Als ik nu 15 dpo ben en nog zo hoog temp, zou het wel eens zo kunnen zijn. Wil pas echt zaterdag testen.

Iemand die dit ook heeft meegemaakt? Ik begrijp dat je vam een temperatuur uit moet gaan, maar waarom zou een knalpositieve ovu test op de dag van eisprong zijn en niet ervoor?

Thanks vast voor t meedenken meiden.

Liefs

2. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    goeiemorgen :) je eispronf hoeft niet altijd pas 2dg na positieve ovu te kunnen.. meestal wel binnen 48uur dus het kan idd ook zijn dat je hem dit keer dus sneller hebt gehad. ik zou toch je temp aanhouden. anders had je wel een 2e dip en stijging gezien. succes met wachten :)

3. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Je ei kan idd binnen enkele uren na je positieve test springen. Ik zou je temperatuur volgen daar ben je zeker dat ie gesprongen is.

4. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Thanks meiden. Ook als ie de dag erna even zakt? Ik kan altijd me ei vinden dus vandaar dat ik niet elke dag temp, weekend sla ik over als ik weet dat mn eisprong geweest is en eerste dagen temp ik oook niet. Heb m even bijgevoegd.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,7 KB
      Weergaven:
      15
  5. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Als je niks veranderd hebt zoals een dikker donsdeken ofzo zou ik er wel op vertrouwen.

6. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Nee niets veranderd aan dekens oid, goed geslapen toen en ook dezelfde tijd getempt. Erg spannend dit. Mocht het zo zijn, zullen jullie mijn berichtje op het forum uiteraard lezen.

7. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Succes :*

8. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ik ken iemand die voelt haar ei springen (ik ook overigens) en als zij ovulatie testen doet dan is deze positief net voor hij springt niet al 12 tot 24 uur eerder zoals in de beschrijving staat. Ik zou daarom van je temp uitgaan dat is eigenlijk de enige goede meetmethode... ;)
    Hoop dat je zaterdag positief test

9. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Nou Star, ik zeg mooi kaartje, ziet er best hoopvol uit met je hoge temp.
    Ga je nu wel ekle dag nog even tempen? (lijkt me wel toch hihih)
    Ben benieuwd.....! :)

10. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Hoiihoi! Ik temp nog steeds, vandaag 37.1
    Alleen weet ik niet of het heel hoopvol is. Ik heb me vergist met de ovulatie test, die was zelfs een dag NA mn eisprong positief, gek.. dus weet nu niet helemaal wanneer mn ei was. Als ik uitga van mn temp zit ik op 16 dpo, ga ik uit van die ovu test zit ik 13/14 dpo. En de krampjes worden vanaf afgelopen nacht wel wat meer.
    Hopen dat t geen ms krampjes zijn, maar kben er bang voor. Ik wacht tot zondag en als die dan nog hoog is doe ik uiteraard een testje:)

11. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ik zeg doe een k2v5. Zou uitgaan van je temp, volgens mijn gyn is die volledig betrouwbaar mits je je aan alle regeltjes houdt! Ik duim voor een positieve zwangerschapstest. Laat je het me ff weten 😁😉

12. Flowerpower01

Flowerpower01 Niet meer actief

Nou het klinkt heel hoopvol hoor! Ik Temp al bijna 3 jaar en nooit heeft mijn temperatuur het mis gehad! :) dus ik zou zeggen: testen! ;)

13. Homeland

Homeland Niet meer actief

Spannend! Succes met testen!

14. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.286
    25.752
    113
    Je tempkaartje ziet er zeer hoopvol uit! Spannend! Ik ga duimen!

15. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Wat een leuke reacties, maar omdat ik 3 en 4 oktober niet heb getempt ben ik bang dat evt daar mn ei is geweest. En omdat mijn ovu test positief was pas na mijn eisprong kan ik niet verklaren. Plus mijn menstruatie krampen. Iemand een idee hoe dit kan? En ervaring met precies dezelfde krampjes als menstruatie?:)

Ik hoop dat jullie gelijk hebben.. Maar die krampen stellen me niet gerust haha.
    Testen zal ik morgen of zondag doen als het niet door heeft gezet en mits mn temp nog hoog is.

16. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Bij mijn 1e kindje heb ik de eerste 10 weken bij iedere zorgvrager waar ik kwam even gecheckt of ik geen bloed verloor wegens menstruatie krampen! Momenteel is ze 20 maanden ;)

Mijn gyn zei destijds dat ovu's leuk zijn, maar dat tempen gewoon het beste werkt, dus misschien toch iedere dag tempen? Bij PCO bijvoorbeeld reageren ovu's niet altijd getrouw, maar dat kan met wel meer dingen zo zijn ;)

17. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Dat zou ik ook doen satijnvlinder, als ik dat continu zou hebben. Maar denk dat het ineens went. Gelukkig zijn mijn menstruatie krampen niet pijnlijk maar wel degelijk aanwezig. Ik hoop zo dat jullie gelijk hebben!! Ik kan het me alleen gewoon niet voorstellen, al 15 jaar lang heb ik krampen tijdens menstruatie, zou dan zo gek zijn om dat tijdens een zwangerschap te hebben. Maar hoop t zo!!:)
    Ik ga morgen en overmorgen ook tempen. Ik heb nu niet elke dag in de maand getempt ondat ik al een aantal maanden hele maanden getempt heb en mn ei kon vinden, wilde nu gewoon iets rustiger aan doen. Maar juist nu baal ik dat ik het niet heb gedaan, dan had ik zeker geweten dat mn ei dag 12 is geweest. Aangezien ik niet heb doorgetempt ben ik er niet helemaal zeker van. Jullie??

18. Flowerpower01

Flowerpower01 Niet meer actief

Ohhhhhhhhh wat spannend zeg. . Hoop het zo voor je!

Ik heb gisteren positief getest en heb ook menstruatie krampen hihi. .

Ik ga heel hard voor je duimen!

Deel Deze Pagina