Ik heb gisteren een clearblue zwangerschap test gedaan. Zie foto. Het was een dag naar de NOD dag. Ik weet niet of dit nu positief of negatief is. Op de beschrijving van de clear blue test staat een foto dat zo een vaag kruis ook wel een zwangerschap is. Ik twijfel echt. Zouden jullie mee willen kijken? Heeft iemand dit ook eens gehad? Ik ben nu 1 dag overtijd en nog steeds geen menstruatie. Vandaag weer een Kruidvat test gedaan. En is dit nu wel of geen 2e streepje? Zie ook foto. We hebben een wens voor een 2e kindje. Bij de eerste heb ik getest mijn vier dagen overtijd en die was duidelijk een positief. Bedankt alvast.
Die van Kruidvat kwam pas na 5 min dat 2e streepje. En men zegt dat je erna niet meer mag aflezen... Ik kan het niet geloven. Ik wil eigenlijk morgen of overmorgen een digitale test halen.
Bedankt voor de reacties en felicitatie. Ik hou jullie op de hoogte. Het moet nog echt doordringen omdat ik vandaag zo onzeker was.
Ik snap die onzekerheid hoor! Overmorgen nog een keer testen, dan zullen de testen ook op moeten lopen.....
Ziet er goed uit! Alleen persoonlijk als ik voor een CB zou gaan, zou ik voor 1 met wekenindicatie gaan. Heb ik toen wel gedaan na paar testjes van Kruidvat & Action. Maar dat is ieders eigen keuze.. Maar die is wat duidelijker, vandaar. Maar, je test ziet dr goed uit !
Gewoon zwanger hoor . De kV droogt de laatste tijd erg langzaam op naar een kleur. Je streepje daarom is gewoon mooi rosé. Daarbij de cb plus test is ook mooi positief