Speelgoed baby 9 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rijo, 27 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Mijn zoontje is bijna 9 maanden oud en vindt het geweldig om zijn speelgoedbak om te kieperen om vervolgens zelf een speelgoedje uit de berg speeltjes te kiezen. Hij speelt eigenlijk met alles wat er in zit: van knuffels en blokjes tot Vtech en stoffen boekjes. In de box deed ik nooit meer dan 5 speeltjes zodat hij ze volop kon ontdekken, maar de box wordt bijna niet meer gebruikt. Hoe zit dat met baby's van deze leeftijd? Is het 'erg' dat hij bv. 20 verschillende dingen op de vloer heeft liggen, of is dit teveel?

2. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Hier ligt de hele vloer vol met speelgoed. Hij kiest zelf uit waar hij mee speelt
    Ik heb er geen problemen mee en hij ook niet:D

3. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Onze jongste heeft ook regelmatig veel speelgoed liggen. Er ligt wat van hemzelf en ook van alles van z'n oudere broer. Hij scharrelt hier lekker tussendoor en dan gaat hij ineens achter de poes aan of zit hij aan de keukenlades :D

4. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Mijn dochter haalt sinds kort ook de speelgoedbak leeg.
    Ik vind het prima en zij vind het leuk. Hihi

5. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Hihi leuk om te lezen! Bedankt voor jullie reacties. Ik laat hem lekker rommelen :D

6. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Hier gooit hij ook z'n bak zelf omver.... Om er vervolgens elke keer met het zelfde oranje blokje ervandoor te gaan... En daar gaat bij het hele huis mee door! Haha!

7. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Haha geweldig! :)

Deel Deze Pagina