Mijn zoontje is bijna 9 maanden oud en vindt het geweldig om zijn speelgoedbak om te kieperen om vervolgens zelf een speelgoedje uit de berg speeltjes te kiezen. Hij speelt eigenlijk met alles wat er in zit: van knuffels en blokjes tot Vtech en stoffen boekjes. In de box deed ik nooit meer dan 5 speeltjes zodat hij ze volop kon ontdekken, maar de box wordt bijna niet meer gebruikt. Hoe zit dat met baby's van deze leeftijd? Is het 'erg' dat hij bv. 20 verschillende dingen op de vloer heeft liggen, of is dit teveel?
Hier ligt de hele vloer vol met speelgoed. Hij kiest zelf uit waar hij mee speelt Ik heb er geen problemen mee en hij ook niet
Onze jongste heeft ook regelmatig veel speelgoed liggen. Er ligt wat van hemzelf en ook van alles van z'n oudere broer. Hij scharrelt hier lekker tussendoor en dan gaat hij ineens achter de poes aan of zit hij aan de keukenlades
Hier gooit hij ook z'n bak zelf omver.... Om er vervolgens elke keer met het zelfde oranje blokje ervandoor te gaan... En daar gaat bij het hele huis mee door! Haha!