Hoe groot vallen de kleertjes van Rainbowbabies?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaMarije, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hoi mama's!

De kans is groot dat ik weer zwanger ben en ik wil voor mijn zoontje een t-shirt laten bedrukken met 'ik word grote broer!' erop, om het zo aan de familie te vertellen.
    Nu ben ik beland bij de site van Rainbowbabies en zit ik te dubben over de maat. Je kunt kiezen uit 80-86 of 92-104. Mijn zoontje zit qua t-shirts nu in 80-86, maar soms ook al 92... We hebben vaak gedoe met zijn vrij grote hoofd wat niet door alle shirtjes past..

Wat zouden jullie doen? Welke maat kiezen? Voor de zekerheid maar de grotere maat pakken?

Ik ga het pas bestellen uiteraard als ik zeker weet dat ik zwanger ben, waarschijnlijk eind van de week testen!

Liefs en alvast bedankt voor jullie antwoorden!

2. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Ik vind de shirtjes vrij groot vallen, heb met de maat 62/68 heel lang gedaan.

Voor mijn zoontje heb ik bij Rainbowbabies ook een shirtje besteld om aan de familie te vertellen dat hij grote broer wordt. Ik heb expres een grote maat besteld, zodat hij het de hele zwangerschap aankan, dus eerst was het wat te groot, maar ach, het ging toch om de tekst en nu past hij het inderdaad nog steeds!

Kwaliteit van het shirt is trouwens super bij Rainbowbabies.

3. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ik vond ze echt gigantisch groot vallen, sowieso wel 1 maat groter dan wat er op staat. Ik geloof dat mijn zoontje de rompertjes van RB maat 62/68 nog makkelijk paste toen hij al in 74/80 zat! En zijn shirtje maat 50/56 paste hij pas toen hij in maat 62/68 zat.

4. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ja het t-shirtje wat ik voor mijn dochtertje heb besteld is ook veel groter dan normaal. Had 56 bestelt en het zit nu pas goed, terwijl ze nu al een aantal maanden 62-68 draagt. Ikadviseerd niet een grotere maat kopen, dus voor 80-86 te gaan.
    En ik hoop dat je straks 2 streepjes hebt, spannend en succes!

5. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Ik heb er voor onze zoon laatst een poloshirt gekocht. Hij heeft ook best een groot hoofd en kwam dus echt met geen mogelijkheid door de opening :( Ik denk dat het met een 'gewoon' shirt wel wat rekt, maar als je een polo zou willen absoluut een grotere maat bestellen ivm het hoofd.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb er laatst een t-shirtje en een broekje van besteld. Gewoon in maat 74/80 en dat zit prima, terwijl hij van andere merken 80/86 draagt.

7. MamaMarije

Oke, dan ga ik in ieder geval sowieso voor het gewone t-shirt. Heb dat probleem bij polotjes ook vaak, terwijl je juist het tegenovergestelde verwacht....

De maat ben ik nog niet helemaal uit, maar omdat iedereen zegt dat het zo groot valt... Tis ook zo wat als ik al met een 6mnd buik loop en hij het shirt pas aan kan, hahahaha....

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Shirtjes vallen heel erg groot (heb er in iedere maat gehad), dus niet ene mat groter kopen dan hij nu draagt! Die polo'tjes bij een groot bolletje niet doen hoor, want dat past dan niet! Ik had ze gelukkig niet bedrukt en mocht ze terugdoen.

't Is echt superkwaliteit spul bij Rainbowbabies.

Nog een tipje: als je vilt als opdruk wilt nemen (vind ik persoonlijk het mooiste) neem dan geen licht vilt, want dat wordt wel smoezelig.

9. MamaMarije

Dank voor de tips dames! Morgen gaan we testen of ik ook echt daadwerkelijk zwanger ben (nu 2 dagen overtijd), en dan bestellen als de test positief is!

Leuk leuk

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oh, wat spannend, ik hoop dat je positief test!
    Mocht je erg twijfelen over de maat, dan wil ik wel de breedte en lengte van het t-shirt voor je opnemen (74-80). Laat het maar weten. Je mag hem zelfs 'live' komen passen van mijn part (woon ook in Tiel) ;)!

Deel Deze Pagina